OR-20-DT OR-22-DT

OR-21-DT: Schmitz Sko

OR-21-DT Op deze pagina vind je alle informatie over OR–21–DT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2004. De APK van deze Sko vervalt op 10-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OR-21-DT?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-21-DT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OR-21-DT, OR–21–DT, OR 21 DT (gespeld: Otto Rudolf Twee Één Dirk Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. dwarsbalk v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-08-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-06-2026 (over ruim 9 maanden)

Tijdlijn van de OR21DT

13-08-2004 Eerste toelating
15-01-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
20-03-2022 Vorige vervaldatum apk
20-03-2023 Vorige vervaldatum apk
20-03-2024 Vorige vervaldatum apk
22-04-2025 Vorige vervaldatum apk
10-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.580 kg
Massa leeg voertuig 7420 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1385 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OR21DT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-03-2020 14:02 Band onvoldoende profiel
25-02-2022 12:00 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OR-21-DT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OR21DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OR 21 DT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR21DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OR21DT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-21-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–21–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WR-21-DT, een Hapert Dl 2000 aanhangwagen uit 1996.
  2. Verandering op plek 2: OP-21-DT, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: OS-21-DT, een Berdex Os 12.27 oplegger uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: OR-11-DT, een Veldhuizen P47-2 oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OR-31-DT, een D-tec Portmaster oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: OR-20-DT, een Haan 45t oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: OR-22-DT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 5: OR-21-BT, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: OR-21-FT, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: OR-21-DS, een Broshuis 4asd-18-24(80km/h) oplegger uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: OR-21-DV, een Kogel S***24 oplegger uit 2011.

Meer kentekens met O, R, D en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 1 in OR21DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDT-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-08-2004 (ruim 21 jaar geleden):
  1. OH-03-PN: Schmitz Sko 24
  2. OH-05-PN: Schmitz Sko 24
  3. OH-06-PN: Schmitz Sko 24
  4. OH-08-PY: Chereau Cd382ga
  5. OH-09-PY: G.magyar Srp 3 meb 1
  6. OH-18-PY: Bulthuis Tawa 01
  7. OH-36-PY: Veldhuizen P33-4
  8. OH-37-PY: Veldhuizen P33-4
  9. OH-38-PY: Veldhuizen P29-2
  10. OH-39-PY: Veldhuizen P31-5a
  11. ON-23-ZF: Schmitz Sko 24
  12. ON-27-ZF: Schmitz Sko 24
  13. ON-52-YB: Schmitz Sko 24
  14. ON-76-YR: Schmitz Sko 24
  15. OP-07-NT: Schmitz Sko 24

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.