Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24l-13.62 fp 25 express-2 |
Kenteken | OR-80-GZ, OR–80–GZ, OR 80 GZ (gespeld: Otto Rudolf Acht Nul Gerard Zaandam) |
Type | SKO24 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-06-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-04-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de OR80GZ |
|
01-04-2010 | Eerste toelating |
03-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-06-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
22-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Laadvermogen | 31.576 kg |
Massa leeg voertuig | 7424 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 902 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 opvragen |
De gegevens van deze Schmitz Sko 24l-13.62 fp 25 express-2 met kenteken OR80GZ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR80GZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-80-GZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–80–GZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, G en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in OR80GZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORGZ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 80Â GZ, gebruik dan onderstaande zoekbox: