OJ-72-BY OJ-75-BY

OJ-74-BY: Schmitz Sko18

OJ-74-BY Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–74–BY, een Schmitz Sko18. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2005. De APK van deze Sko18 is vervallen op 08-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-74-BY?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-74-BY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Schmitz
Model Sko18
Kenteken OJ-74-BY, OJ–74–BY, OJ 74 BY (gespeld: Otto Jan Zeven Vier Bernard Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 070 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 08-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ74BY

22-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
22-11-2005 Eerste toelating
22-11-2005 Huidige aanvang tenaamstelling
03-12-2021 Vorige vervaldatum apk
03-12-2022 Vorige vervaldatum apk
08-12-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko18 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.000 kg
Massa leeg voertuig 8000 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 847 cm
Lengte voertuig 1400 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko18 opvragen

APK-gebreken van de OJ74BY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-12-2018 13:31 Schokdemper werkt niet (goed)
03-12-2018 13:31 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
03-12-2018 13:31 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd
03-12-2018 13:31 Stootbalk ondeugdelijk
30-10-2019 14:36 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
26-10-2020 15:23 Kentekenplaatverlichting niet volgens voorschriften
30-11-2021 13:49 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast
30-11-2021 13:49 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
08-12-2022 13:44 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
08-12-2022 13:44 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
08-12-2022 13:44 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
08-12-2022 13:44 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Schmitz Sko18.

Bijwerkdatum OJ-74-BY

De gegevens van deze Schmitz Sko18 met kenteken OJ74BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko18?

Schadeverleden van de OJ 74 BY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ74BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko18 (OJ74BY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-74-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–74–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-74-BY, een Honda Vt 750 c motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-74-BY, een Hapert R13 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OF-74-BY, een Kromhout 3appcc 12 27 oplegger uit 1997.
  4. Verandering op plek 2: OK-74-BY, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OJ-64-BY, een Tracon uden To.s.1220 oplegger uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: OJ-73-BY, een Gs Ob-120-2000 oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: OJ-75-BY, een Schmitz Sko18 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-74-DY, een Pacton P3-001 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-74-BV, een Chereau Cd382hb oplegger uit 2005.

Meer kentekens met O, J, B en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in OJ74BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJBY-kentekens.

Meer Schmitz Sko18 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko18 opleggers

33 Schmitz Sko18 opleggers
Bekijk Schmitz Sko18 opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko18 geconditioneerd voertuigen

30 Schmitz Sko18 geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko18 geconditioneerd voertuigen.
1.172 Schmitz geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.