Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko24 |
Kenteken | OP-69-JS, OP–69–JS, OP 69 JS (gespeld: Otto Pieter Zes Negen Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorzyde voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-09-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-07-2025 (bijna 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP69JS |
|
12-05-2011 | Eerste toelating |
10-08-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-09-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
07-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-07-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Laadvermogen | 34.740 kg |
Massa leeg voertuig | 7260 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 900 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-06-2021 13:14 | Band onvoldoende profiel |
28-06-2021 13:14 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
07-07-2022 13:43 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko24.
De gegevens van deze Schmitz Sko24 met kenteken OP69JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 22-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP69JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-69-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–69–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 9 in OP69JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 69Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: