Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Veewagen |
Merk | Schmitz |
Model | Spl24/l-13.62eb |
Kenteken | ON-37-HF, ON–37–HF, ON 37 HF (gespeld: Otto Nico Drie Zeven Hendrik Ferdinand) |
Type | S01 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-04-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-04-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-06-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de ON37HF |
|
12-06-2012 | Eerste toelating |
22-04-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-04-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Laadvermogen | 31.090 kg |
Massa leeg voertuig | 7910 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 850 cm |
Lengte voertuig | 1360 cm |
Breedte voertuig | 254 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 13 |
Carrosserie (omschrijving) | Veewagen |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-04-2019 16:51 | Band beschadigd |
08-04-2019 16:51 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
08-04-2019 16:51 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
08-04-2019 16:51 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
08-04-2019 16:51 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
27-03-2020 16:59 | Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
27-03-2020 16:59 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
27-03-2020 16:59 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
02-04-2021 11:05 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
02-04-2021 11:05 | Band beschadigd |
02-04-2021 11:05 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
02-04-2021 11:05 | Remverschil op 1 as te groot |
02-04-2021 11:05 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
02-04-2021 11:05 | Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
02-04-2021 11:05 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
02-04-2021 11:05 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
02-04-2021 11:05 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
02-04-2021 11:05 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
02-04-2021 11:05 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
02-04-2021 11:05 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
02-04-2021 11:05 | Retroreflector ontbreekt |
02-04-2021 11:05 | Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
06-04-2022 11:50 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
06-04-2022 11:50 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
06-04-2022 11:50 | Bedrading ondeugdelijk bevestigd |
06-04-2022 11:50 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
06-04-2022 11:50 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
06-04-2022 11:50 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
08-03-2023 16:43 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
08-03-2023 16:43 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
22-03-2024 11:58 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
22-03-2024 11:58 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
22-03-2024 11:58 | Werking veersysteem ondeugdelijk |
22-03-2024 11:58 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
22-03-2024 11:58 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
22-03-2024 11:58 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-03-2024 11:58 | Retroreflector ontbreekt |
22-03-2024 11:58 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb.
De gegevens van deze Schmitz Spl24/l-13.62eb met kenteken ON37HF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON37HF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-37-HF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–37–HF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, H en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in ON37HF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONHF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 37Â HF, gebruik dan onderstaande zoekbox: