OK-48-TP OK-53-TP

OK-49-TP: Schmitz Spr27/2000

OK-49-TP Op deze pagina vind je alle informatie over OK–49–TP, een Schmitz Spr27/2000. Het is een open wagen uit 2004. De APK van deze Spr27/2000 is vervallen op 02-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OK-49-TP?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-49-TP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Schmitz
Model Spr27/2000
Kenteken OK-49-TP, OK–49–TP, OK 49 TP (gespeld: Otto Karel Vier Negen Theodoor Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. dwarsbalk v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-12-2004 (bijna 21 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK49TP

17-12-2004 Eerste toelating
29-01-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
09-12-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
02-04-2022 Vorige vervaldatum apk
02-04-2023 Huidige vervaldatum apk
15-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.250 kg
Massa leeg voertuig 7750 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Spr27/2000 opvragen

APK-gebreken van de OK49TP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

11-03-2020 14:03 Koppelingspen te veel gesleten
11-03-2020 14:03 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
11-03-2020 14:03 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
02-04-2021 15:39 Remcilinder vertoont te veel corrosie
02-04-2021 15:39 Hulpbalk gescheurd
02-04-2021 15:39 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Schmitz Spr27/2000.

Bijwerkdatum OK-49-TP

De gegevens van deze Schmitz Spr27/2000 met kenteken OK49TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Spr27/2000?

Schadeverleden van de OK 49 TP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK49TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Spr27/2000 (OK49TP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-49-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–49–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-49-TP, een Suzuki Vs 1400 glp motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WK-49-TP, een Adria 4252 ad aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OJ-49-TP, een Pacton T3-010 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-49-TP, een Veldhuizen P42-11 oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-39-TP, een Kennis Tpd.348.c-b oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: OK-59-TP, een Gs Oi-120-2400 tru oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-48-TP, een Groenewegen Dro-12-10 B oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: OK-49-RP, een Krone Sd oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: OK-49-VP, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: OK-49-TN, een Vogelzang Vo2-stg-15-30-sz oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-49-TR, een Veldhuizen Do oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OK49TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTP-kentekens.

22 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-12-2004 (bijna 21 jaar geleden):
  1. OH-03-TF: Haan C30
  2. OH-05-SG: Pacton T3-011
  3. OH-06-SG: Pacton T3-011
  4. OH-07-SG: Pacton T3-011
  5. OH-08-RT: Pacton T3-010
  6. OH-09-RT: Pacton T3-010
  7. OH-13-RX: Pacton T3-010
  8. OH-29-SZ: Groenewegen 30cc-14-27
  9. OH-30-SY: Renders Roc 16.27
  10. OH-41-RX: Pacton B3-001
  11. OH-53-SX: Pacton T3-011
  12. OH-57-SL: Koegel S18
  13. OH-58-SL: Koegel S18
  14. OH-62-TL: Legras Da 34
  15. OH-67-SV: Pacton Tbd.122
  16. OH-73-ST: Pacton T3-010
  17. OH-74-SX: Schmitz Sko 24
  18. OH-97-TD: Pacton Txd.230
  19. OH-99-TD: Fruehauf Oncr 39-327 a
  20. OL-83-YJ: Pacton Lxd.336
  21. OP-25-DJ: Groenewegen Dro-12-27.3
  22. OP-30-GJ: Gs meppel Ob-120-2000

Meer Schmitz Spr27/2000 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Spr27/2000 opleggers

vijf Schmitz Spr27/2000 opleggers
Bekijk Schmitz Spr27/2000 opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Spr27/2000 open wagens

twee Schmitz Spr27/2000 open wagens
Bekijk Schmitz Spr27/2000 open wagens.
1.412 Schmitz open wagens
Bekijk Schmitz open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.