Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Snf |
Model | C545 gv |
Kenteken | OF-40-GJ, OF–40–GJ, OF 40 GJ (gespeld: Otto Ferdinand Vier Nul Gerard Jan) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 075 cm v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1116-1200 cm Lengte (L): 1275-1428 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-09-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OF40GJ |
|
17-06-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-06-1997 | Eerste toelating |
17-09-2010 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
21-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Snf C545 gv opvragen |
Laadvermogen | 32.460 kg |
Massa leeg voertuig | 6540 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 921 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Snf C545 gv opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-02-2020 10:37 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
07-02-2020 10:37 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
16-02-2021 16:40 | Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
16-02-2021 16:40 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
21-03-2022 16:57 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
14-04-2023 14:26 | Vrije slag remcilinder te groot |
14-04-2023 14:26 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
20-03-2024 12:34 | Koppelingspen te veel gesleten |
20-03-2024 12:34 | Band onvoldoende profiel |
09-04-2025 14:20 | Band beschadigd |
09-04-2025 14:20 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
09-04-2025 14:20 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Snf C545 gv.
De gegevens van deze Snf C545 gv met kenteken OF40GJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 16-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF40GJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-40-GJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–40–GJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, G en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OF40GJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFGJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 40Â GJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: