OG-65-73 OG-66-41

OG-66-15: Spitzer Bnsk 24

OG-66-15 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–66–15, een Spitzer Bnsk 24. Het is een oplegger uit 1987. Het kenteken van deze Spitzer is vervallen.

Wat wil je doen met OG-66-15?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-66-15

Het kenteken van deze Spitzer Bnsk 24 (OG6615) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Merk Spitzer
Model Bnsk 24
Kenteken OG-66-15, OG–66–15, OG 66 15 (gespeld: Otto Gerard Zes Zes Één Vijf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Spitzer Bnsk 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-06-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-02-1987 (bijna 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-02-1987 (bijna 39 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG6615

09-02-1987 Eerste tenaamstelling in nederland
09-02-1987 Eerste toelating
28-06-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
25-03-2018 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Spitzer Bnsk 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 27.180 kg
Massa leeg voertuig 7820 kg
Toegestane maximum massa voertuig 35.000 kg
Wielbasis 830 cm
Lengte voertuig 1300 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1110 cm
Technische maximale massa voertuig 35.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Spitzer Bnsk 24 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Spitzer Bnsk 24 opvragen

Bijwerkdatum OG-66-15

De gegevens van deze Spitzer Bnsk 24 met kenteken OG6615 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.

Wat wil je doen met deze Spitzer Bnsk 24?

Schadeverleden van de OG 66 15

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG6615 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bnsk 24 (OG6615)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-66-15. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–66–15 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OL-66-15, een Daf Lti 3200-2400s oplegger uit 1965.
  2. Verandering op plek 6: OG-66-12, een Ligthart Lig 11-10 hslvo oplegger uit 1987.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 6, 1 en 5 in OG6615 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

09-02-1987 (bijna 39 jaar geleden):
  1. OG-65-64: Buca Bco-3/36
  2. OG-65-66: Floor Flo-12,5-101
  3. OG-65-67: Floor Flo-12,5-101
  4. OG-65-68: Groenewegen Dro-12-20
  5. OG-65-73: Pacton 3139 S.

Meer Spitzer Bnsk 24 op voertuig-zoeker.nl

Spitzer Bnsk 24 opleggers

372 Spitzer opleggers
Bekijk Spitzer opleggers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Spitzer zijn: Spitzer N/a, Spitzer Bn sk 27, Spitzer Sfs, Spitzer Sf2739/2p en Spitzer -.