OJ-10-PN OJ-15-PN

OJ-12-PN: Stas 0-38/3fkc

OJ-12-PN Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–12–PN, een Stas 0-38/3fkc. Het is een kiepwagen uit 1999. Het kenteken van deze Stas is vervallen.

Wat wil je doen met OJ-12-PN?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-12-PN

Het kenteken van deze Stas 0-38/3fkc (OJ12PN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Stas
Model 0-38/3fkc
Kenteken OJ-12-PN, OJ–12–PN, OJ 12 PN (gespeld: Otto Jan Één Twee Pieter Nico)
Schadeverleden Schades van deze Stas 0-38/3fkc opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-09-1999 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ12PN

08-09-1999 Eerste toelating
05-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
24-05-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
05-01-2016 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Stas 0-38/3fkc opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 27.810 kg
Massa leeg voertuig 11.190 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas 0-38/3fkc opvragen

Motor
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Stas 0-38/3fkc opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Schadeverleden Schades van deze Stas 0-38/3fkc opvragen

Bijwerkdatum OJ-12-PN

De gegevens van deze Stas 0-38/3fkc met kenteken OJ12PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Stas 0-38/3fkc?

Schadeverleden van de OJ 12 PN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ12PN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-38/3fkc (OJ12PN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-12-PN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–12–PN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OG-12-PN, een Renders Roc 12 27 oplegger uit 2002.
  2. Verandering op plek 2: OK-12-PN, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 3: OJ-02-PN, een Kennis Ttd.454.c-b oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OJ-32-PN, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 4: OJ-10-PN, een Hrd Nts oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-13-PN, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: OJ-12-NN, een Krone Sdc 27 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-12-RN, een Burg Bpo 15-27 Tzzxx oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: OJ-12-PL, een E.s.v.e. Ea 12-9l oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-12-PP, een Krone Sd oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, P en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 2 in OJ12PN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPN-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-09-1999 (bijna 26 jaar geleden):
  1. OG-10-BX: Groenewegen Dro-12-27
  2. OG-43-BX: Burg Bpo 12-27 Tcsxx-b
  3. OG-82-BV: Schmitz Sko 24
  4. OG-92-BP: Bulthuis Tata 23
  5. OG-96-BV: Bulthuis Tdwa 02

Meer Stas 0-38/3fkc op voertuig-zoeker.nl

Stas 0-38/3fkc opleggers

1.815 Stas opleggers
Bekijk Stas opleggers.

Stas 0-38/3fkc kippers

1.550 Stas kippers
Bekijk Stas kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Stas zijn: Stas S300cx, Stas S300zx, Stas Sa339k, Stas Sa343k en Stas Sa342k.