OL-65-GS OL-67-GS

OL-66-GS: Stas S300cx

OL-66-GS Op deze pagina vind je alle informatie over OL–66–GS, een Stas S300cx. Het is een kiepwagen uit 2011. Het kenteken van deze Stas is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OL-66-GS?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-66-GS

Het kenteken van deze Stas S300cx (OL66GS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Stas
Model S300cx
Kenteken OL-66-GS, OL–66–GS, OL 66 GS (gespeld: Otto Lodewijk Zes Zes Gerard Simon)
Type S300CX
Uitvoering L23A
Typegoedkeuringsnummer e6*2007/46*0003*00
Variant C1B
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. vooras
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OL66GS

08-04-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
08-04-2011 Eerste toelating
15-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
31-05-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Stas S300cx opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.150 kg
Massa leeg voertuig 7850 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 871 cm
Lengte voertuig 1150 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1042 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Eigenschappen
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Stas S300cx opvragen

Bijwerkdatum OL-66-GS

De gegevens van deze Stas S300cx met kenteken OL66GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-01-2025.

Wat wil je doen met deze Stas S300cx?

Schadeverleden van de OL 66 GS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL66GS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze S300cx (OL66GS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-66-GS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–66–GS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-66-GS, een Honda Vfr 750 f motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: TL-66-GS, een beige Toyota Hi-ace Rh11l-jrw3 kampeerauto personenauto uit 1979.
  3. Verandering op plek 2: OK-66-GS, een Groenewegen Dr0-14-18 B oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: ON-66-GS, een Ffb feldbinder Eut oplegger uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: OL-56-GS, een H&w - oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OL-76-GS, een Webtrailer Prsh-27-sys oplegger uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: OL-65-GS, een Krone Sd oplegger uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: OL-67-GS, een Krone Sd oplegger uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: OL-66-FS, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 5: OL-66-HS, een Veldhuizen P37-2 oplegger uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: OL-66-GR, een Koegel S24 oplegger uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: OL-66-GT, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2011.

Meer kentekens met O, L, G en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in OL66GS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLGS-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-04-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. OL-11-HB: Veldhuizen Sdo
  2. OL-19-GT: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  3. OL-20-HN: Broshuis 2connect-3akcc
  4. OL-24-HT: Web trailer Prsh-27-sys
  5. OL-25-HT: Web trailer Prsh-27-sys
  6. OL-26-HT: Web trailer Prsh-27-sys
  7. OL-27-HT: Web trailer Prsh-27-sys
  8. OL-35-GT: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  9. OL-37-HS: Chereau Csd3
  10. OL-47-HH: Krone Sd
  11. OL-51-HT: Veldhuizen P38-1
  12. OL-52-HN: Broshuis 2connect-2akcc
  13. OL-53-HN: Broshuis 2connect-5akcc
  14. OL-55-HN: Broshuis 2connect-3akcc
  15. OL-56-HT: Veldhuizen P33-4
  16. OL-57-HT: Veldhuizen P37-2
  17. OL-58-DP: Pacton trailers Txl.3
  18. OL-60-HN: Krone Sd
  19. OL-67-FJ: Pacton trailers Txl.3
  20. OL-72-GX: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  21. OL-72-HJ: Van hool 3b2014
  22. OL-73-HJ: Van hool 3b2014
  23. OL-74-GX: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  24. OL-76-HJ: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  25. OL-87-HS: Tracon trailers Tb1627
  26. OL-89-HS: Ardor Svm 6.3 34
  27. OL-91-HS: Draco Txs 339
  28. OL-96-HS: Groenewegen Dro-14-27
  29. OV-22-FJ: Nooteboom Nooteboom

Meer Stas S300cx op voertuig-zoeker.nl

Stas S300cx opleggers

1.316 Stas S300cx opleggers
Bekijk Stas S300cx opleggers.
1.815 Stas opleggers
Bekijk Stas opleggers.

Stas S300cx kippers

1.300 Stas S300cx kippers
Bekijk Stas S300cx kippers.
1.550 Stas kippers
Bekijk Stas kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Stas zijn: Stas S300cx, Stas S300zx, Stas Sa339k, Stas Sa343k en Stas Sa342k.