OG-15-SP OG-40-SP

OG-39-SP: Stas Sa 339 k

OG-39-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OG–39–SP, een Stas Sa 339 k. Het is een kiepwagen uit 2001. De APK van deze Sa 339 k vervalt op 15-05-2026 (over ruim 8 maanden).

Wat wil je doen met OG-39-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-39-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Stas
Model Sa 339 k
Kenteken OG-39-SP, OG–39–SP, OG 39 SP (gespeld: Otto Gerard Drie Negen Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-09-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-09-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-05-2026 (over ruim 8 maanden)

Tijdlijn van de OG39SP

04-09-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
04-09-2001 Eerste toelating
29-04-2008 Vorige aanvang tenaamstelling
15-05-2022 Vorige vervaldatum apk
15-05-2023 Vorige vervaldatum apk
15-05-2024 Vorige vervaldatum apk
13-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
15-05-2025 Vorige vervaldatum apk
15-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Stas Sa 339 k opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.520 kg
Massa leeg voertuig 6480 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 788 cm
Lengte voertuig 1017 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 929 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339 k opvragen

APK-gebreken van de OG39SP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

15-05-2020 14:24 Band beschadigd
15-05-2020 14:24 Roestschade veerschotel
12-05-2021 13:31 Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
12-05-2021 13:31 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
12-05-2021 13:31 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
01-05-2025 13:27 Band beschadigd
01-05-2025 13:27 Veerbevestiging ondeugdelijk
01-05-2025 13:27 Remverschil op 1 as te groot
01-05-2025 13:27 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Stas Sa 339 k.

Bijwerkdatum OG-39-SP

De gegevens van deze Stas Sa 339 k met kenteken OG39SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-05-2025.

Wat wil je doen met deze Stas Sa 339 k?

Schadeverleden van de OG 39 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG39SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sa 339 k (OG39SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-39-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–39–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-39-SP, een Yamaha Xt 600 motorfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: WG-39-SP, een Adria 4259 tl aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OD-39-SP, een Netam-fruehauf Oncr 39 327 oplegger uit 1995.
  4. Verandering op plek 2: OH-39-SP, een Veldhuizen P33-2 oplegger uit 2004.
  5. Verandering op plek 3: OG-19-SP, een Nooteboom Ft-43-03v oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 3: OG-49-SP, een Vogelzang V01 stg 130 20 k oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-39-PP, een Pacton T3-001 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-39-TP, een Schmitz Sko 18 oplegger uit 1995.
  9. Verandering op plek 6: OG-39-SL, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2002.
  10. Verandering op plek 6: OG-39-SR, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OG39SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGSP-kentekens.

13 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

04-09-2001 (ruim 24 jaar geleden):
  1. OG-28-ZJ: Schmitz S01
  2. OG-40-SP: Fruehauf Oncrs 39-327a
  3. OG-47-SP: Broshuis 3 absd-48
  4. OG-48-SN: Renders Euro 800
  5. OG-49-SP: Vogelzang V01 stg 130 20 k
  6. OG-50-SP: Jumbo To 180 Se
  7. OG-52-SP: Van hool 3b1081
  8. OG-53-SP: Van hool 3d0011
  9. OG-88-SN: Burg Bpo 12-27 Gcsxx-00
  10. OG-88-SP: Vogelzang V01 stg 12 27
  11. OK-68-ZP: Meusburger Mpg-3
  12. OL-38-NN: Robuste kaiser Kaiser
  13. OP-20-JK: Feldbinder Kip 63.3

Meer Stas Sa 339 k op voertuig-zoeker.nl

Stas Sa 339 k opleggers

drie Stas Sa 339 k opleggers
Bekijk Stas Sa 339 k opleggers.
1.815 Stas opleggers
Bekijk Stas opleggers.

Stas Sa 339 k kippers

twee Stas Sa 339 k kippers
Bekijk Stas Sa 339 k kippers.
1.550 Stas kippers
Bekijk Stas kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Stas zijn: Stas S300cx, Stas S300zx, Stas Sa339k, Stas Sa343k en Stas Sa342k.