OG-51-JS OG-59-JS

OG-56-JS: Stas Sa 339k

OG-56-JS Op deze pagina vind je alle informatie over OG–56–JS, een Stas Sa 339k. Het is een kiepwagen uit 2000. Het kenteken van deze Stas is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-56-JS?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-56-JS

Het kenteken van deze Stas Sa 339k (OG56JS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Stas
Model Sa 339k
Kenteken OG-56-JS, OG–56–JS, OG 56 JS (gespeld: Otto Gerard Vijf Zes Jan Simon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-09-2000 (ruim 25 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-09-2000 (ruim 25 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG56JS

01-09-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
01-09-2000 Eerste toelating
02-02-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
23-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
30-11-2021 Huidige vervaldatum apk
02-02-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Stas Sa 339k opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.620 kg
Massa leeg voertuig 6380 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 826 cm
Lengte voertuig 1060 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 972 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Stas Sa 339k opvragen

APK-gebreken van de OG56JS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-10-2019 13:49 Band beschadigd
30-11-2020 13:08 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Stas Sa 339k.

Bijwerkdatum OG-56-JS

De gegevens van deze Stas Sa 339k met kenteken OG56JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 22-04-2025.

Wat wil je doen met deze Stas Sa 339k?

Schadeverleden van de OG 56 JS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG56JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sa 339k (OG56JS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-56-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–56–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-56-JS, een Schmitz gotha Scf 24 g oplegger uit 2003.
  2. Verandering op plek 3: OG-26-JS, een Kuiper Opl oplegger uit 2000.
  3. Verandering op plek 3: OG-66-JS, een E.s.v.e. Speciaal ta 12-30 oplegger uit 1980.
  4. Verandering op plek 4: OG-54-JS, een Fruehauf Oncr 30-218a oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 4: OG-58-JS, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 5: OG-56-GS, een Bulthuis Tsta 27 oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 5: OG-56-LS, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 6: OG-56-JP, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 6: OG-56-JT, een Renders Roc 12.27 cc oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, J en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OG56JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGJS-kentekens.

16 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-09-2000 (ruim 25 jaar geleden):
  1. OG-26-JS: Kuiper Opl
  2. OG-47-JS: Van hool 1b1003
  3. OG-48-JS: Van hool 3b1071
  4. OG-49-JS: Van hool 3b1069
  5. OG-49-SZ: Schmitz Sko 24
  6. OG-50-JS: Van hool 3b1069
  7. OG-51-JS: Van hool 3b1069
  8. OG-52-JS: Van hool 1b1003
  9. OG-54-JS: Fruehauf Oncr 30-218a
  10. OG-58-JS: Krone Sdp 27
  11. OG-59-JS: Jumbo Do 270.6
  12. OG-90-SR: Schmitz Sk024
  13. OH-75-JX: Schmitz S 01
  14. OH-78-YX: General trailers Tx34vw2eak1a
  15. OH-98-HD: Carnehl Cskh/s
  16. OR-49-GB: Mol Mol

Meer Stas Sa 339k op voertuig-zoeker.nl

Stas Sa 339k opleggers

twee Stas Sa 339k opleggers
Bekijk Stas Sa 339k opleggers.
1.815 Stas opleggers
Bekijk Stas opleggers.

Stas Sa 339k kippers

twee Stas Sa 339k kippers
Bekijk Stas Sa 339k kippers.
1.550 Stas kippers
Bekijk Stas kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Stas zijn: Stas S300cx, Stas S300zx, Stas Sa339k, Stas Sa343k en Stas Sa342k.