OG-58-38 OG-58-60

OG-58-53: Talson D.27

OG-58-53 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–58–53, een Talson D.27. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1986. Het kenteken van deze Talson is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-58-53?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-58-53

Het kenteken van deze Talson D.27 (OG5853) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Talson
Model D.27
Kenteken OG-58-53, OG–58–53, OG 58 53 (gespeld: Otto Gerard Vijf Acht Vijf Drie)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Talson D.27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-12-1986 (bijna 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-12-1986 (bijna 39 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG5853

11-12-1986 Eerste tenaamstelling in nederland
11-12-1986 Eerste toelating
21-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Talson D.27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 27.512 kg
Massa leeg voertuig 9488 kg
Toegestane maximum massa voertuig 37.000 kg
Wielbasis 866 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1160 cm
Technische maximale massa voertuig 37.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Talson D.27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Talson D.27 opvragen

Bijwerkdatum OG-58-53

De gegevens van deze Talson D.27 met kenteken OG5853 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.

Wat wil je doen met deze Talson D.27?

Schadeverleden van de OG 58 53

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG5853 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze D.27 (OG5853)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-58-53. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–58–53 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: EG-58-53, een zwarte Rover 100 oldtimer personenauto uit 1961.
  2. Verandering op plek 3: OG-08-53, een Bunk Bu 28.000 cc oplegger uit 1986.
  3. Verandering op plek 3: OG-78-53, een Groenewegen Ro-12-20pc oplegger uit 1987.
  4. Verandering op plek 4: OG-53-53, een Welgro 84 wsl 31-22 oplegger uit 1986.
  5. Verandering op plek 5: OG-58-13, een Ligthart Lig 11-10 hslvo oplegger uit 1986.
  6. Verandering op plek 5: OG-58-73, een Ekw Rk-42t3ahg oplegger uit 1986.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 8, 5 en 3 in OG5853 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

4 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

11-12-1986 (bijna 39 jaar geleden):
  1. OG-58-13: Ligthart Lig 11-10 hslvo
  2. OG-58-36: Burg Bpdo 12-24
  3. OG-58-60: Jumbo D0270 D
  4. ON-67-GS: Lag Lag

Meer Talson D.27 op voertuig-zoeker.nl

Talson D.27 opleggers

2.047 Talson opleggers
Bekijk Talson opleggers.

Talson D.27 voertuigen met gesloten opbouw

1.702 Talson voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Talson voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Talson zijn: Talson Mega, Talson Magnum-minor, Talson F1227, Talson F1520 en Talson Talson.