OP-18-LP OP-21-LP

OP-19-LP: Trias 711-200

OP-19-LP Op deze pagina vind je alle informatie over OP–19–LP, een Trias 711-200. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2016. De APK van deze 711-200 vervalt op 14-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OP-19-LP?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-19-LP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Trias
Model 711-200
Kenteken OP-19-LP, OP–19–LP, OP 19 LP (gespeld: Otto Pieter Één Negen Lodewijk Pieter)
Type 711-200
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer onder r. balk v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-11-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OP19LP

24-10-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
24-10-2016 Eerste toelating
18-11-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
08-02-2022 Vorige vervaldatum apk
08-02-2023 Vorige vervaldatum apk
08-02-2024 Vorige vervaldatum apk
14-02-2025 Vorige vervaldatum apk
14-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Trias 711-200 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 11.940 kg
Massa leeg voertuig 8060 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 849 cm
Lengte voertuig 1225 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1046 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Trias 711-200 opvragen

APK-gebreken van de OP19LP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

02-02-2022 11:43 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
31-01-2023 16:32 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze Trias 711-200.

Bijwerkdatum OP-19-LP

De gegevens van deze Trias 711-200 met kenteken OP19LP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Trias 711-200?

Schadeverleden van de OP 19 LP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP19LP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 711-200 (OP19LP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-19-LP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–19–LP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: ON-19-LP, een Draco Txa 122 oplegger uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: OR-19-LP, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  3. Verandering op plek 3: OP-09-LP, een Krone Sd oplegger uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: OP-29-LP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: OP-18-LP, een Krone Sd oplegger uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: OP-19-KP, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: OP-19-NP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 6: OP-19-LN, een Veldhuizen P47-3a oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: OP-19-LR, een Knapen K502 oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, L en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, L en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OP19LP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPLP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

24-10-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. OP-01-LP: Vogelzang Vo-17-27-sz
  2. OP-05-LP: Welgro N/a
  3. OP-06-LP: Pacton Tbd.235
  4. OP-07-LP: Welgro N/a
  5. OP-08-KK: Pacton N/a
  6. OP-08-LP: Kwb P450-fs-h
  7. OP-14-LP: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-15-LP: Schmitz cargobull N/a
  9. OP-16-LP: Schmitz cargobull N/a
  10. OP-17-KH: Schmitz cargobull N/a
  11. OP-17-LP: Schmitz cargobull N/a
  12. OP-33-LK: Pacton Tpd.345
  13. OP-51-KY: Broshuis 2akcc
  14. OP-52-KY: Broshuis 3akcc
  15. OP-61-LK: Krone N/a
  16. OP-61-LP: Van eck Ut-3b
  17. OP-62-LP: Van eck Ut-3b
  18. OP-63-LK: Krone N/a
  19. OP-65-LK: Krone N/a
  20. OP-69-LL: Krone N/a
  21. OP-81-KH: D-tec Flexitrailer
  22. OP-82-KH: D-tec Flexitrailer
  23. OP-91-LN: Kogel Sn 24
  24. OP-92-LN: Kogel Sn 24
  25. OP-94-LN: Kogel Sn 24
  26. OP-96-LN: Kogel Sn 24
  27. OP-97-LN: Kogel Sn 24
  28. OP-99-LL: Welgro N/a
  29. OT-16-BR: Broshuis 4 aou-23-48 sl

Meer Trias 711-200 op voertuig-zoeker.nl

Trias 711-200 opleggers

tien Trias 711-200 opleggers
Bekijk Trias 711-200 opleggers.
406 Trias opleggers
Bekijk Trias opleggers.

Trias 711-200 voertuigen met gesloten opbouw

vier Trias 711-200 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Trias 711-200 voertuigen met gesloten opbouw.
136 Trias voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Trias voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Trias zijn: Trias 711-70, Trias 712-350, Trias 712-330, Trias 712-310 en Trias 711-190.