Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Tsr |
Model | 3.sou-18-30.1n |
Kenteken | OP-15-GR, OP–15–GR, OP 15 GR (gespeld: Otto Pieter Één Vijf Gerard Rudolf) |
Type | 3.SOU-1N |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0855-1350 cm Lengte (L): 1200-1695 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1080-1575 cm T. Maximumsnelheid: 80 km/h |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OP15GR |
|
01-08-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-08-2016 | Eerste toelating |
07-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
16-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
16-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
22-08-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Laadvermogen | 34.180 kg |
Massa leeg voertuig | 10.820 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 3.sou-18-30.1n opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-08-2019 11:51 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
09-08-2019 11:51 | Retroreflector ontbreekt |
10-08-2022 13:09 | Koppelingsplaat beschadigd/vervormd |
10-08-2022 13:09 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
22-08-2024 14:02 | Band beschadigd |
22-08-2024 14:02 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
22-08-2024 14:02 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
22-08-2024 14:02 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
01-08-2025 13:34 | Remverschil op 1 as te groot |
01-08-2025 13:34 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze Tsr 3.sou-18-30.1n.
De gegevens van deze Tsr 3.sou-18-30.1n met kenteken OP15GR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP15GR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-15-GR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–15–GR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, G en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OP15GR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPGR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 15Â GR, gebruik dan onderstaande zoekbox: