Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Tsr |
Model | 48 |
Kenteken | OF-34-NP, OF–34–NP, OF 34 NP (gespeld: Otto Ferdinand Drie Vier Nico Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 560 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1045-1825 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1980 cm Lengte (L): 1375-2155 cm Lengte (L): 1375-2155 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-05-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-05-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-09-2025 (over 14 dagen) |
Tijdlijn van de OF34NP |
|
11-05-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-05-1998 | Eerste toelating |
23-08-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
31-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
24-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Tsr 48 opvragen |
Laadvermogen | 35.220 kg |
Massa leeg voertuig | 12.780 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Tsr 48 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
31-07-2020 11:21 | Veerbevestiging ondeugdelijk |
31-07-2020 11:21 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
31-07-2020 11:21 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
31-07-2020 11:21 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
31-07-2020 11:21 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
13-08-2021 14:26 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
13-08-2021 14:26 | Stuurkogel te veel speling |
02-09-2022 14:04 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
02-09-2022 14:04 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
20-09-2023 14:59 | Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
20-09-2023 14:59 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Tsr 48.
De gegevens van deze Tsr 48 met kenteken OF34NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF34NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-34-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–34–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OF34NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFNP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 34Â NP, gebruik dan onderstaande zoekbox: