Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Turbos hoet |
Model | N/a |
Kenteken | OP-25-TG, OP–25–TG, OP 25 TG (gespeld: Otto Pieter Twee Vijf Theodoor Gerard) |
Type | SC33AA |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0764-1214 cm Lengte (L): 1090-1540 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0902-1352 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP25TG |
|
01-05-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-05-2017 | Eerste toelating |
05-05-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
21-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-07-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Laadvermogen | 30.430 kg |
Massa leeg voertuig | 12.570 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Turbos hoet N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-05-2020 14:02 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
27-05-2020 14:02 | Achterlicht werkt niet (goed) |
28-05-2021 13:31 | Zijdelingse afscherming ontbreekt |
28-05-2021 13:31 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
28-05-2021 13:31 | Achterlicht werkt niet (goed) |
21-06-2023 11:37 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
21-06-2023 11:37 | Band beschadigd |
21-06-2023 11:37 | Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter |
21-06-2023 11:37 | Stadslicht werkt niet (goed) |
21-06-2023 11:37 | (Zij-)markeringslichten ontbreken |
21-06-2023 11:37 | Band onvoldoende profiel |
21-06-2023 11:37 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Turbos hoet N/a.
De gegevens van deze Turbos hoet N/a met kenteken OP25TG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 04-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP25TG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-25-TG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–25–TG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OP25TG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 25Â TG, gebruik dan onderstaande zoekbox: