Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Van eck |
Model | P t-1 bi |
Kenteken | OL-20-KG, OL–20–KG, OL 20 KG (gespeld: Otto Lodewijk Twee Nul Karel Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-07-2026 (over 10 maanden) |
Tijdlijn van de OL20KG |
|
06-07-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-07-2011 | Eerste toelating |
08-07-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
06-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
06-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
06-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
06-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Laadvermogen | 17.530 kg |
Massa leeg voertuig | 7470 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 25.000 kg |
Wielbasis | 730 cm |
Lengte voertuig | 1170 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1010 cm |
Technische maximale massa voertuig | 25.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck P t-1 bi opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-06-2019 12:38 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
11-06-2020 12:23 | Ontwateringsventiel op reservoir werkt niet goed |
11-06-2020 12:23 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-06-2021 13:45 | Band beschadigd |
17-06-2021 13:45 | Luchtlekkage reminrichting |
20-06-2023 13:44 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
Schades bekijken van deze Van eck P t-1 bi.
De gegevens van deze Van eck P t-1 bi met kenteken OL20KG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL20KG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-20-KG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–20–KG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OL20KG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLKG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 20Â KG, gebruik dan onderstaande zoekbox: