KentekencheckOpleggerVan eckPt-2 b biOL-18-GN: Van eck Pt-2 b bi (voertuig met gesloten opbouw)
OL-17-GN
OL-19-GN
OL-18-GN: Van eck Pt-2 b bi
Op deze pagina vind je alle informatie over OL–18–GN, een Van eck Pt-2 b bi.
Het is een
voertuig met gesloten opbouw uit 2011.
De APK van deze Pt-2 b bi is vervallen op 20-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden).
LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.
Specificaties van de OL-18-GN
Algemeen
Voertuigsoort |
Oplegger |
Inrichting |
Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk |
Van eck |
Model |
Pt-2 b bi |
Kenteken |
OL-18-GN, OL–18–GN, OL 18 GN (gespeld: Otto Lodewijk Één Acht Gerard Nico) |
Europese voertuigcategorie |
O4 |
Plaats chassisnummer |
r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0564-0883 cm
Lengte (L): 0837-1156 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0669-0988 cm
Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 0554-0873 cm
In lange en zware voertuigcombinaties
- max. massa oplegger geremd: 42000 kg
|
Schadeverleden |
Schades van deze Van eck Pt-2 b bi opvragen |
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
01-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
20-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
20-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
20-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OL18GN
|
20-01-2011 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
20-01-2011 |
Eerste toelating |
24-01-2011 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
20-01-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
20-01-2023 |
Huidige vervaldatum apk |
01-02-2023 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Van eck Pt-2 b bi opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
24.190 kg |
Massa leeg voertuig |
8810 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
33.000 kg |
Breedte voertuig |
255 cm |
Technische maximale massa voertuig |
33.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Van eck Pt-2 b bi opvragen |
APK-gebreken van de OL18GN
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-08-2019 16:54 |
Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
07-08-2019 16:54 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
20-01-2020 16:52 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
20-01-2020 16:52 |
Onvlakheid schotelkoppeling te groot |
20-01-2020 16:52 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
20-01-2020 16:52 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
04-12-2020 15:04 |
Band beschadigd |
04-12-2020 15:04 |
Schokdemper werkt niet (goed) |
04-12-2020 15:04 |
Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
04-12-2020 15:04 |
Hoofdbalk gescheurd |
04-12-2020 15:04 |
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
04-12-2020 15:04 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
18-01-2022 11:35 |
Remverschil op 1 as te groot |
18-01-2022 11:35 |
Luchtlekkage reminrichting |
Schades bekijken van deze Van eck Pt-2 b bi.
Bijwerkdatum OL-18-GN
De gegevens van deze Van eck Pt-2 b bi met kenteken OL18GN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Van eck Pt-2 b bi?
Schadeverleden van de OLÂ 18Â GN
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OL18GN weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 18Â GN, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Van eck Pt-2 b bi op voertuig-zoeker.nl
Van eck Pt-2 b bi opleggers
- twee Van eck Pt-2 b bi opleggers
- Bekijk Van eck Pt-2 b bi opleggers.
- 1.665 Van eck opleggers
- Bekijk Van eck opleggers.
Van eck Pt-2 b bi voertuigen met gesloten opbouw
- twee Van eck Pt-2 b bi voertuigen met gesloten opbouw
- Bekijk Van eck Pt-2 b bi voertuigen met gesloten opbouw.
- 458 Van eck voertuigen met gesloten opbouw
- Bekijk Van eck voertuigen met gesloten opbouw.
De meest verkochte oplegger-modellen van Van eck zijn:
Van eck Ut-3,
Van eck Ut-3b,
Van eck Pt-3,
Van eck Ut-3ln en
Van eck Pt-3lnn.