Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Van eck |
Model | Pt-2i |
Kenteken | OK-42-DD, OK–42–DD, OK 42 DD (gespeld: Otto Karel Vier Twee Dirk Dirk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. - max. massa middenas geremd: 12000 kg Tevens voorzien van een koppeling met de volgende gegevens: Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1040 cm Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1040 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-11-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-11-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-07-2026 (over ruim 10 maanden) |
Tijdlijn van de OK42DD |
|
07-11-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-11-2007 | Eerste toelating |
04-02-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
17-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
17-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
17-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Laadvermogen | 26.160 kg |
Massa leeg voertuig | 6840 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 878 cm |
Lengte voertuig | 1320 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1140 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Pt-2i opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-06-2021 10:22 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
13-06-2024 10:09 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
13-06-2024 10:09 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Schades bekijken van deze Van eck Pt-2i.
De gegevens van deze Van eck Pt-2i met kenteken OK42DD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK42DD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-42-DD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–42–DD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in OK42DD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKDD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 42Â DD, gebruik dan onderstaande zoekbox: