OR-25-TT OR-28-TT

OR-26-TT: Van eck Pt-31

OR-26-TT Op deze pagina vind je alle informatie over OR–26–TT, een Van eck Pt-31. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2003. De APK van deze Pt-31 is vervallen op 28-07-2024 (ruim 1 jaar geleden).

Wat wil je doen met OR-26-TT?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-26-TT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Van eck
Model Pt-31
Kenteken OR-26-TT, OR–26–TT, OR 26 TT (gespeld: Otto Rudolf Twee Zes Theodoor Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-09-2003 (bijna 22 jaar geleden)
Vervaldatum APK 28-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de OR26TT

12-09-2003 Eerste toelating
20-02-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
20-02-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
02-04-2022 Vorige vervaldatum apk
01-06-2023 Vorige vervaldatum apk
28-07-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Van eck Pt-31 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 28.940 kg
Massa leeg voertuig 10.060 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 878 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Van eck Pt-31 opvragen

APK-gebreken van de OR26TT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

28-02-2020 16:02 Vrije slag remcilinder te groot
28-02-2020 16:02 Band onvoldoende profiel
28-02-2020 16:02 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
02-04-2021 15:02 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
02-04-2021 15:02 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
28-07-2023 15:43 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
28-07-2023 15:43 Remlicht werkt niet (goed)
28-07-2023 15:43 Achterlicht werkt niet (goed)
28-07-2023 15:43 Richtingaanwijzer werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Van eck Pt-31.

Bijwerkdatum OR-26-TT

De gegevens van deze Van eck Pt-31 met kenteken OR26TT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Van eck Pt-31?

Schadeverleden van de OR 26 TT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR26TT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Pt-31 (OR26TT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-26-TT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–26–TT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-26-TT, een Honda Xr 250 r motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: WR-26-TT, een Beyerland 12039 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-26-TT, een Ajk N/a oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-26-TT, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-16-TT, een Tracon uden To.s.1220 oplegger uit 2003.
  6. Verandering op plek 3: OR-36-TT, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-25-TT, een Chereau N/a oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 4: OR-27-TT, een Vf Vf oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: OR-26-ST, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 5: OR-26-VT, een Broshuis 2akcc oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-26-TS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  12. Verandering op plek 6: OR-26-TV, een Meusburger Mpg-3 oplegger uit 1996.

Meer kentekens met O, R, T en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OR26TT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORTT-kentekens.

Meer Van eck Pt-31 op voertuig-zoeker.nl

Van eck Pt-31 opleggers

vijftien Van eck Pt-31 opleggers
Bekijk Van eck Pt-31 opleggers.
1.666 Van eck opleggers
Bekijk Van eck opleggers.

Van eck Pt-31 voertuigen met gesloten opbouw

dertien Van eck Pt-31 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Van eck Pt-31 voertuigen met gesloten opbouw.
458 Van eck voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Van eck voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Van eck zijn: Van eck Ut-3, Van eck Ut-3b, Van eck Pt-3, Van eck Ut-3ln en Van eck Pt-3lnn.