OL-49-NP OL-51-NP

OL-50-NP: Van eck Ut-2bi

OL-50-NP Op deze pagina vind je alle informatie over OL–50–NP, een Van eck Ut-2bi. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2012. De APK van deze Ut-2bi is vervallen op 06-06-2025 (ruim 3 maanden geleden).

Wat wil je doen met OL-50-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-50-NP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Van eck
Model Ut-2bi
Kenteken OL-50-NP, OL–50–NP, OL 50 NP (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Nul Nico Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-06-2025 (ruim 3 maanden geleden)

Tijdlijn van de OL50NP

02-01-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
02-01-2012 Eerste toelating
31-05-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
06-06-2022 Vorige vervaldatum apk
06-06-2023 Vorige vervaldatum apk
06-06-2024 Vorige vervaldatum apk
06-06-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.010 kg
Massa leeg voertuig 8990 kg
Toegestane maximum massa voertuig 33.000 kg
Wielbasis 732 cm
Lengte voertuig 1230 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1032 cm
Technische maximale massa voertuig 33.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Van eck Ut-2bi opvragen

APK-gebreken van de OL50NP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

28-05-2020 16:16 (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften
28-05-2020 16:16 Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan
03-06-2021 16:49 Band beschadigd
03-06-2021 16:49 Verlichting niet van gelijke sterkte/grootte
02-06-2022 16:10 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
12-05-2023 15:46 Band beschadigd
12-05-2023 15:46 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
12-05-2023 15:46 Wiel of band loopt aan
12-05-2023 15:46 Achterlicht werkt niet (goed)
12-05-2023 15:46 Opspatafscherming niet volgens voorschrift
31-05-2024 16:52 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
31-05-2024 16:52 Luchtlekkage reminrichting
31-05-2024 16:52 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
31-05-2024 16:52 Stuurkogel te veel speling

Schades bekijken van deze Van eck Ut-2bi.

Bijwerkdatum OL-50-NP

De gegevens van deze Van eck Ut-2bi met kenteken OL50NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 08-06-2025.

Wat wil je doen met deze Van eck Ut-2bi?

Schadeverleden van de OL 50 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL50NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ut-2bi (OL50NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-50-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–50–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WL-50-NP, een Impex Bp 1500 aanhangwagen uit 1994.
  2. Verandering op plek 2: OK-50-NP, een Berger Sapl24 ltmc oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: ON-50-NP, een Groenewegen Tfssq18ply oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 3: OL-40-NP, een Schmitz S01 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 3: OL-60-NP, een Tracon trailers To1620 oplegger uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: OL-51-NP, een H.t.f. Hzo 32 oplegger uit 2012.
  7. Verandering op plek 5: OL-50-LP, een Burgers Bao 15-27 gzzxx oplegger uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: OL-50-PP, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: OL-50-NN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: OL-50-NR, een Schmitz gotha N/a oplegger uit 2012.

Meer kentekens met O, L, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OL50NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNP-kentekens.

Meer Van eck Ut-2bi op voertuig-zoeker.nl

Van eck Ut-2bi opleggers

achttien Van eck Ut-2bi opleggers
Bekijk Van eck Ut-2bi opleggers.
1.665 Van eck opleggers
Bekijk Van eck opleggers.

Van eck Ut-2bi geconditioneerd voertuigen

achttien Van eck Ut-2bi geconditioneerd voertuigen
Bekijk Van eck Ut-2bi geconditioneerd voertuigen.
755 Van eck geconditioneerd voertuigen
Bekijk Van eck geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Van eck zijn: Van eck Ut-3, Van eck Ut-3b, Van eck Pt-3, Van eck Ut-3ln en Van eck Pt-3lnn.