Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Van eck |
Model | Ut-3 |
Kenteken | OJ-19-PT, OJ–19–PT, OJ 19 PT (gespeld: Otto Jan Één Negen Pieter Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. voorste achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 51000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 01-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OJ19PT |
|
17-01-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-01-2007 | Eerste toelating |
17-01-2007 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Laadvermogen | 33.000 kg |
Massa leeg voertuig | 9000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 877 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
05-12-2019 14:27 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
05-12-2019 14:27 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
26-01-2021 15:49 | Band onvoldoende profiel |
26-01-2021 15:49 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
11-01-2022 15:59 | Accu ondeugdelijk bevestigd |
11-01-2022 15:59 | Remslang schuurt langs enig deel |
11-01-2022 15:59 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-01-2023 14:59 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Schades bekijken van deze Van eck Ut-3.
De gegevens van deze Van eck Ut-3 met kenteken OJ19PT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ19PT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-19-PT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–19–PT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OJ19PT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 19Â PT, gebruik dan onderstaande zoekbox: