Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Van eck |
Model | Ut-3 |
Kenteken | OP-14-GG, OP–14–GG, OP 14 GG (gespeld: Otto Pieter Één Vier Gerard Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 49790 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-04-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-04-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP14GG |
|
18-04-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-04-2016 | Eerste toelating |
19-02-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
09-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Laadvermogen | 31.790 kg |
Massa leeg voertuig | 10.210 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 877 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-04-2021 14:23 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
15-04-2021 14:23 | Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
07-04-2022 16:38 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
30-03-2023 12:47 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
20-03-2024 13:13 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze Van eck Ut-3.
De gegevens van deze Van eck Ut-3 met kenteken OP14GG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP14GG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-14-GG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–14–GG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in OP14GG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPGG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 14Â GG, gebruik dan onderstaande zoekbox: