Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Van eck |
Model | Ut-3ln |
Kenteken | OP-26-DP, OP–26–DP, OP 26 DP (gespeld: Otto Pieter Twee Zes Dirk Pieter) |
Type | T3-C |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-03-2026 (over 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP26DP |
|
12-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-02-2016 | Eerste toelating |
15-02-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
20-07-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
05-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Laadvermogen | 28.070 kg |
Massa leeg voertuig | 10.930 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 877 cm |
Lengte voertuig | 1402 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Van eck Ut-3ln opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-02-2019 11:55 | Verlichting niet van gelijke sterkte/grootte |
13-02-2019 11:55 | Band onvoldoende profiel |
13-02-2019 11:55 | Retroreflector ontbreekt |
10-02-2020 16:19 | Retroreflector vertoont gebrek |
10-02-2020 16:19 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
10-02-2020 16:19 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
24-02-2022 16:16 | Band beschadigd |
24-02-2022 16:16 | Retroreflector vertoont gebrek |
24-02-2022 16:16 | Band onvoldoende profiel |
24-02-2022 16:16 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Van eck Ut-3ln.
De gegevens van deze Van eck Ut-3ln met kenteken OP26DP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP26DP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-26-DP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–26–DP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OP26DP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 26Â DP, gebruik dan onderstaande zoekbox: