OG-26-HN
OG-38-HN
OG-33-HN: Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t
Op deze pagina vind je alle informatie over OG–33–HN, een Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t.
Het is een
tankwagen uit 2000.
De APK van deze V.o.c.-18-10-10-10-24t vervalt op 31-01-2026 (over bijna 5 maanden).
Specificaties van de OG-33-HN
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
22-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
31-05-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-05-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
31-01-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OG33HN
|
31-05-2000 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
31-05-2000 |
Eerste toelating |
22-01-2016 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
13-10-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
20-10-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
20-01-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
20-01-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
31-01-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
37.460 kg |
Massa leeg voertuig |
10.540 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
48.000 kg |
Wielbasis |
805 cm |
Lengte voertuig |
1100 cm |
Breedte voertuig |
250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
990 cm |
Technische maximale massa voertuig |
48.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t opvragen |
APK-gebreken van de OG33HN
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-09-2019 13:19 |
Vrije slag remcilinder te groot |
20-09-2019 13:19 |
Veerbevestiging ondeugdelijk |
20-09-2019 13:19 |
Remverschil op 1 as te groot |
20-09-2019 13:19 |
Scherpe delen aan buitenzijde |
20-09-2019 13:19 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
20-09-2019 13:19 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
20-09-2019 13:19 |
Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
20-09-2019 13:19 |
Mistachterlicht werkt niet (goed) |
13-10-2020 15:53 |
Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
13-10-2020 15:53 |
Retroreflector niet juist aangebracht |
13-10-2020 15:53 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-10-2020 15:53 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
13-10-2020 15:53 |
(Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
13-10-2020 15:53 |
Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
13-10-2020 15:53 |
Stuurkogel te veel speling |
20-01-2023 10:20 |
Remverschil op 1 as te groot |
20-01-2023 10:20 |
Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
20-01-2023 10:20 |
(Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
10-01-2024 15:38 |
Wiellager te veel speling |
10-01-2024 15:38 |
Retroreflector vertoont gebrek |
10-01-2024 15:38 |
Retroreflector ontbreekt |
10-01-2024 15:38 |
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
10-01-2024 15:38 |
Mistachterlicht ontbreekt |
Schades bekijken van deze Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t.
Bijwerkdatum OG-33-HN
De gegevens van deze Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t met kenteken OG33HN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t?
Schadeverleden van de OGÂ 33Â HN
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OG33HN weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 33Â HN, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t op voertuig-zoeker.nl
Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t opleggers
- één Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t oplegger
- Bekijk Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t oplegger.
- 60 Veenhuis opleggers
- Bekijk Veenhuis opleggers.
Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t tankwagens
- één Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t tankwagen
- Bekijk Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-24t tankwagen.
- 60 Veenhuis tankwagens
- Bekijk Veenhuis tankwagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Veenhuis zijn:
Veenhuis Voc 18 10 10 10 2st,
Veenhuis Voc 18 10 10 10 2 st,
Veenhuis V.o.c.-18-10-10-10-2st,
Veenhuis Voc 17 9 9 9 bl sv en
Veenhuis V.o.c-18-10-10-10-2st.