OG-30-RT OG-32-RT

OG-31-RT: Veldhuizen P27-2

OG-31-RT Op deze pagina vind je alle informatie over OG–31–RT, een Veldhuizen P27-2. Het is een autotransport-voertuig uit 2001. De APK van deze P27-2 is vervallen op 20-11-2022 (bijna 3 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-31-RT?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-31-RT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig)
Merk Veldhuizen
Model P27-2
Kenteken OG-31-RT, OG–31–RT, OG 31 RT (gespeld: Otto Gerard Drie Één Rudolf Theodoor)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. tegen voorzyde
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-09-2022 (3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-11-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG31RT

09-07-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2001 Eerste toelating
12-11-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
20-11-2021 Vorige vervaldatum apk
15-06-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
06-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
20-11-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3555 kg
Massa leeg voertuig 1645 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5200 kg
Wielbasis 596 cm
Breedte voertuig 221 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 858 cm
Technische maximale massa voertuig 5200 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 14
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer voertuigen
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1700 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P27-2 opvragen

APK-gebreken van de OG31RT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-11-2020 10:54 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Schades bekijken van deze Veldhuizen P27-2.

Bijwerkdatum OG-31-RT

De gegevens van deze Veldhuizen P27-2 met kenteken OG31RT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-11-2024.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P27-2?

Schadeverleden van de OG 31 RT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG31RT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P27-2 (OG31RT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-31-RT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–31–RT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OD-31-RT, een Smit Mammo 32 oplegger uit 1995.
  2. Verandering op plek 2: OJ-31-RT, een Pacton T3-001 oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 3: OG-11-RT, een Fruehauf Oncrk 22 110a oplegger uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: OG-41-RT, een Fliegl Szs 300 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: OG-30-RT, een Veldhuizen P31-4d oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-32-RT, een Veldhuizen P27-2 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-31-KT, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 5: OG-31-ST, een Veldhuizen P27-2 oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: OG-31-RS, een Lamberet Lvfs3r oplegger uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: OG-31-RV, een Floor Flo-18-20k1 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in OG31RT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGRT-kentekens.

21 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden):
  1. OG-20-RV: Atm Oka 15/27
  2. OG-24-SN: Parciso Cacc-3es
  3. OG-26-RT: Veldhuizen P29-2
  4. OG-27-RT: Veldhuizen P29-2
  5. OG-27-RV: Stas Sz339v
  6. OG-29-RT: Veldhuizen P29-2
  7. OG-30-RT: Veldhuizen P31-4d
  8. OG-32-RT: Veldhuizen P27-2
  9. OG-33-RT: Veldhuizen P27-2
  10. OG-34-RT: Veldhuizen P29-2
  11. OG-35-RT: Veldhuizen P27-2
  12. OG-35-RV: Fruehauf Oncrs 22-110a
  13. OG-36-RT: Veldhuizen P29-2
  14. OG-36-RV: Pacton T3-001
  15. OG-39-RT: Pacton T3-001
  16. OG-58-RT: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  17. OG-71-RT: Stas Sa339k
  18. OG-72-RT: Stas Sz339v
  19. OG-74-SB: Breining Mono 500 af4
  20. OH-77-SZ: Schmitz Spr 27/2000
  21. ZZ-77-82: Nooteboom Ovb-102-06

Meer Veldhuizen P27-2 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P27-2 opleggers

22 Veldhuizen P27-2 opleggers
Bekijk Veldhuizen P27-2 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P27-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen

twaalf Veldhuizen P27-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen P27-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen.
2.735 Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.