OG-26-RT OG-29-RT

OG-27-RT: Veldhuizen P29-2

OG-27-RT Op deze pagina vind je alle informatie over OG–27–RT, een Veldhuizen P29-2. Het is een autotransport-voertuig uit 2001. De APK van deze P29-2 vervalt op 19-09-2025 (over 13 dagen).

Wat wil je doen met OG-27-RT?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-27-RT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig)
Merk Veldhuizen
Model P29-2
Kenteken OG-27-RT, OG–27–RT, OG 27 RT (gespeld: Otto Gerard Twee Zeven Rudolf Theodoor)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. tegen voorzyde
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-01-2025 (ruim 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-09-2025 (over 13 dagen)

Tijdlijn van de OG27RT

09-07-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2001 Eerste toelating
06-11-2002 Vorige aanvang tenaamstelling
09-09-2021 Vorige vervaldatum apk
09-09-2022 Vorige vervaldatum apk
09-09-2023 Vorige vervaldatum apk
12-09-2024 Vorige vervaldatum apk
02-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
19-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3740 kg
Massa leeg voertuig 1460 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5200 kg
Wielbasis 478 cm
Breedte voertuig 248 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 650 cm
Technische maximale massa voertuig 5200 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 14
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer voertuigen
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1700 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P29-2 opvragen

APK-gebreken van de OG27RT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-08-2020 13:58 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
05-08-2020 13:58 Vastzetinrichting ontbreekt of werkt niet
05-08-2020 13:58 Achteruitrijlicht ontbreekt
05-08-2020 13:58 Band onvoldoende profiel

Schades bekijken van deze Veldhuizen P29-2.

Bijwerkdatum OG-27-RT

De gegevens van deze Veldhuizen P29-2 met kenteken OG27RT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P29-2?

Schadeverleden van de OG 27 RT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG27RT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P29-2 (OG27RT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-27-RT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–27–RT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OJ-27-RT, een Pacton T3-001 oplegger uit 2007.
  2. Verandering op plek 3: OG-17-RT, een Tracon uden Do.s.1210 oplegger uit 2001.
  3. Verandering op plek 3: OG-57-RT, een Tracon uden To.s.1218 oplegger uit 2001.
  4. Verandering op plek 4: OG-26-RT, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: OG-28-RT, een Nooteboom Osd-68-05v oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 5: OG-27-LT, een Kma Kmo 2td oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-27-ST, een Nooteboom Mco-48-03v oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 6: OG-27-RS, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: OG-27-RV, een Stas Sz339v oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in OG27RT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGRT-kentekens.

21 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

09-07-2001 (ruim 24 jaar geleden):
  1. OG-20-RV: Atm Oka 15/27
  2. OG-24-SN: Parciso Cacc-3es
  3. OG-26-RT: Veldhuizen P29-2
  4. OG-27-RV: Stas Sz339v
  5. OG-29-RT: Veldhuizen P29-2
  6. OG-30-RT: Veldhuizen P31-4d
  7. OG-31-RT: Veldhuizen P27-2
  8. OG-32-RT: Veldhuizen P27-2
  9. OG-33-RT: Veldhuizen P27-2
  10. OG-34-RT: Veldhuizen P29-2
  11. OG-35-RT: Veldhuizen P27-2
  12. OG-35-RV: Fruehauf Oncrs 22-110a
  13. OG-36-RT: Veldhuizen P29-2
  14. OG-36-RV: Pacton T3-001
  15. OG-39-RT: Pacton T3-001
  16. OG-58-RT: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  17. OG-71-RT: Stas Sa339k
  18. OG-72-RT: Stas Sz339v
  19. OG-74-SB: Breining Mono 500 af4
  20. OH-77-SZ: Schmitz Spr 27/2000
  21. ZZ-77-82: Nooteboom Ovb-102-06

Meer Veldhuizen P29-2 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P29-2 opleggers

300 Veldhuizen P29-2 opleggers
Bekijk Veldhuizen P29-2 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P29-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen

258 Veldhuizen P29-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen P29-2 voertuigen voor vervoer van voertuigen.
2.735 Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.