OH-36-SP OH-39-SP

OH-38-SP: Veldhuizen P31-2a

OH-38-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OH–38–SP, een Veldhuizen P31-2a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2004. De APK van deze P31-2a vervalt op 05-06-2026 (over bijna 9 maanden).

Wat wil je doen met OH-38-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-38-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P31-2a
Kenteken OH-38-SP, OH–38–SP, OH 38 SP (gespeld: Otto Hendrik Drie Acht Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-05-2025 (ruim 4 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-11-2004 (bijna 21 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-11-2004 (bijna 21 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-06-2026 (over bijna 9 maanden)

Tijdlijn van de OH38SP

17-11-2004 Eerste tenaamstelling in nederland
17-11-2004 Eerste toelating
05-04-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
30-04-2022 Vorige vervaldatum apk
30-04-2023 Vorige vervaldatum apk
30-04-2024 Vorige vervaldatum apk
25-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
30-04-2025 Vorige vervaldatum apk
02-05-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
05-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2530 kg
Massa leeg voertuig 2970 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5500 kg
Wielbasis 446 cm
Lengte voertuig 882 cm
Breedte voertuig 221 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 676 cm
Technische maximale massa voertuig 5500 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1510 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-2a opvragen

APK-gebreken van de OH38SP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

23-03-2021 12:56 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
07-04-2023 13:24 (Zij-)markeringslichten ontbreken
07-04-2023 13:24 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Veldhuizen P31-2a.

Bijwerkdatum OH-38-SP

De gegevens van deze Veldhuizen P31-2a met kenteken OH38SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P31-2a?

Schadeverleden van de OH 38 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH38SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P31-2a (OH38SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-38-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–38–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WH-38-SP, een Peters Bpsh 2000 aanhangwagen uit 1992.
  2. Verandering op plek 2: OD-38-SP, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1995.
  3. Verandering op plek 2: OJ-38-SP, een Deom schmit Sr180p oplegger uit 1994.
  4. Verandering op plek 3: OH-28-SP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2004.
  5. Verandering op plek 3: OH-48-SP, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: OH-37-SP, een Veldhuizen P 33-4 oplegger uit 2004.
  7. Verandering op plek 4: OH-39-SP, een Veldhuizen P33-2 oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 5: OH-38-RP, een Burg Bpo 12-27 Ccxgx-00 oplegger uit 2004.
  9. Verandering op plek 5: OH-38-VP, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: OH-38-SK, een Broshuis 3 ucc-39/45 Eu oplegger uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: OH-38-ST, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2004.

Meer kentekens met O, H, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OH38SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHSP-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-11-2004 (bijna 21 jaar geleden):
  1. OH-14-SP: Gofa Ssa 56
  2. OH-15-SP: Pacton _t3-001
  3. OH-18-SP: Pacton T2-002
  4. OH-34-SP: Veldhuizen P31-2a
  5. OH-35-SP: Veldhuizen P31-2a
  6. OH-36-SP: Veldhuizen P31-5a
  7. OH-37-SP: Veldhuizen P 33-4
  8. OH-39-SP: Veldhuizen P33-2
  9. OH-40-SP: Veldhuizen P29-2
  10. OH-69-NS: Veldhuizen P 31-2a
  11. OH-81-RJ: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  12. OH-82-RJ: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  13. OH-88-SF: Pacton T3-011
  14. OS-94-FV: Es-ge Stl
  15. ZZ-70-57: Broshuis 2abd-38

Meer Veldhuizen P31-2a op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P31-2a opleggers

179 Veldhuizen P31-2a opleggers
Bekijk Veldhuizen P31-2a opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P31-2a voertuigen met gesloten opbouw

104 Veldhuizen P31-2a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P31-2a voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.