OH-38-PY OH-40-PY

OH-39-PY: Veldhuizen P31-5a

OH-39-PY Op deze pagina vind je alle informatie over OH–39–PY, een Veldhuizen P31-5a. Het is een autotransport-voertuig uit 2004. De APK van deze P31-5a is vervallen op 31-08-2025 (10 dagen geleden).

Wat wil je doen met OH-39-PY?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-39-PY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig)
Merk Veldhuizen
Model P31-5a
Kenteken OH-39-PY, OH–39–PY, OH 39 PY (gespeld: Otto Hendrik Drie Negen Pieter Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. tegen voorzyde
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-03-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-08-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-08-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-08-2025 (10 dagen geleden)

Tijdlijn van de OH39PY

13-08-2004 Eerste tenaamstelling in nederland
13-08-2004 Eerste toelating
08-09-2004 Vorige aanvang tenaamstelling
16-07-2021 Vorige vervaldatum apk
04-08-2022 Vorige vervaldatum apk
31-08-2023 Vorige vervaldatum apk
01-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
31-08-2024 Vorige vervaldatum apk
31-08-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 6840 kg
Massa leeg voertuig 2160 kg
Toegestane maximum massa voertuig 9000 kg
Wielbasis 506 cm
Lengte voertuig 865 cm
Breedte voertuig 232 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 740 cm
Technische maximale massa voertuig 9000 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 14
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer voertuigen
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1800 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P31-5a opvragen

APK-gebreken van de OH39PY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-07-2021 16:28 Remverschil op 1 as te groot
09-07-2021 16:28 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
09-07-2021 16:28 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
09-07-2021 16:28 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
04-08-2021 16:54 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
01-08-2022 16:02 Remverschil op 1 as te groot

Schades bekijken van deze Veldhuizen P31-5a.

Bijwerkdatum OH-39-PY

De gegevens van deze Veldhuizen P31-5a met kenteken OH39PY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-09-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P31-5a?

Schadeverleden van de OH 39 PY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH39PY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P31-5a (OH39PY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-39-PY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–39–PY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MH-39-PY, een Honda Xlv750r motorfiets uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OJ-39-PY, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 3: OH-29-PY, een Fruehauf 0ncrs 42-330a oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 3: OH-49-PY, een Leci trailer 3e 20 pc hc oplegger uit 2004.
  5. Verandering op plek 4: OH-38-PY, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2004.
  6. Verandering op plek 5: OH-39-NY, een Schmitz Sko 18/lzg oplegger uit 2004.
  7. Verandering op plek 5: OH-39-RY, een Happy trailer Vh40 oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 6: OH-39-PX, een Renders Euro 800 E oplegger.
  9. Verandering op plek 6: OH-39-PZ, een Van hool 3b2015 oplegger uit 2004.

Meer kentekens met O, H, P en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, P en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OH39PY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHPY-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-08-2004 (ruim 21 jaar geleden):
  1. OH-03-PN: Schmitz Sko 24
  2. OH-05-PN: Schmitz Sko 24
  3. OH-06-PN: Schmitz Sko 24
  4. OH-08-PY: Chereau Cd382ga
  5. OH-09-PY: G.magyar Srp 3 meb 1
  6. OH-18-PY: Bulthuis Tawa 01
  7. OH-36-PY: Veldhuizen P33-4
  8. OH-37-PY: Veldhuizen P33-4
  9. OH-38-PY: Veldhuizen P29-2
  10. ON-23-ZF: Schmitz Sko 24
  11. ON-27-ZF: Schmitz Sko 24
  12. ON-52-YB: Schmitz Sko 24
  13. ON-76-YR: Schmitz Sko 24
  14. OP-07-NT: Schmitz Sko 24
  15. OR-21-DT: Schmitz Sko 24

Meer Veldhuizen P31-5a op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P31-5a opleggers

221 Veldhuizen P31-5a opleggers
Bekijk Veldhuizen P31-5a opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P31-5a voertuigen voor vervoer van voertuigen

193 Veldhuizen P31-5a voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen P31-5a voertuigen voor vervoer van voertuigen.
2.735 Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.