OJ-39-DN OJ-43-DN

OJ-40-DN: Veldhuizen P33-1

OJ-40-DN Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–40–DN, een Veldhuizen P33-1. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2005. Het kenteken van deze Veldhuizen is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-40-DN?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-40-DN

Het kenteken van deze Veldhuizen P33-1 (OJ40DN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P33-1
Kenteken OJ-40-DN, OJ–40–DN, OJ 40 DN (gespeld: Otto Jan Vier Nul Dirk Nico)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer t.p.v. r. balk t.p.v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-12-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-12-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-07-2021 (ruim 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ40DN

29-12-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
29-12-2005 Eerste toelating
30-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
02-07-2021 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3220 kg
Massa leeg voertuig 2280 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5500 kg
Wielbasis 240 cm
Lengte voertuig 426 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 393 cm
Technische maximale massa voertuig 5500 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1510 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Bijwerkdatum OJ-40-DN

De gegevens van deze Veldhuizen P33-1 met kenteken OJ40DN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P33-1?

Schadeverleden van de OJ 40 DN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ40DN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P33-1 (OJ40DN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-40-DN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–40–DN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WJ-40-DN, een Knaus 8605 aanhangwagen uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: OG-40-DN, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: OK-40-DN, een Bulthuis Tsta23 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OJ-30-DN, een Lintrailers 3 lsdu 18-27 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-50-DN, een Van hool 3b2015 oplegger uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: OJ-41-DN, een Veldhuizen P33-2 oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: OJ-40-BN, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-40-FN, een Koegel S24 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-40-DL, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-40-DR, een Pacton T3-011 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, D en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, D en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OJ40DN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJDN-kentekens.

2 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

29-12-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. OJ-31-DV: Burg Bpo 12-27 Hzzxg
  2. OJ-79-DN: Renders Roc 16.27

Meer Veldhuizen P33-1 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P33-1 opleggers

175 Veldhuizen P33-1 opleggers
Bekijk Veldhuizen P33-1 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw

122 Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.