OJ-66-DF OJ-76-DF

OJ-73-DF: Veldhuizen P33-1

OJ-73-DF Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–73–DF, een Veldhuizen P33-1. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2005. De APK van deze P33-1 vervalt op 20-12-2025 (over ruim 3 maanden).

Wat wil je doen met OJ-73-DF?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-73-DF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P33-1
Kenteken OJ-73-DF, OJ–73–DF, OJ 73 DF (gespeld: Otto Jan Zeven Drie Dirk Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-12-2025 (over ruim 3 maanden)

Tijdlijn van de OJ73DF

21-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
21-11-2005 Eerste toelating
01-08-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
31-01-2022 Vorige vervaldatum apk
13-12-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
31-01-2023 Vorige vervaldatum apk
25-11-2023 Vorige vervaldatum apk
20-12-2024 Vorige vervaldatum apk
20-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2970 kg
Massa leeg voertuig 2340 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5310 kg
Wielbasis 269 cm
Lengte voertuig 599 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 524 cm
Technische maximale massa voertuig 5310 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1490 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen

APK-gebreken van de OJ73DF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

29-01-2020 16:53 Achterlicht werkt niet (goed)
28-01-2022 12:14 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
20-12-2023 13:55 Remschijf ernstig gecorrodeerd
20-12-2023 13:55 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
20-12-2023 13:55 Remslang schuurt langs enig deel
20-12-2023 13:55 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen

Schades bekijken van deze Veldhuizen P33-1.

Bijwerkdatum OJ-73-DF

De gegevens van deze Veldhuizen P33-1 met kenteken OJ73DF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P33-1?

Schadeverleden van de OJ 73 DF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ73DF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P33-1 (OJ73DF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-73-DF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–73–DF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-73-DF, een Honda Cb 450 sce motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 2: OH-73-DF, een Welgro 97wsl43-32 oplegger uit 2003.
  3. Verandering op plek 2: OK-73-DF, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-63-DF, een Krone Sdr 27 oplegger uit 2005.
  5. Verandering op plek 4: OJ-72-DF, een Broshuis 3 ucc-39/45 Eu oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-74-DF, een Krone Sdp27 oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: OJ-73-BF, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-73-FF, een Pacton T3-011 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-73-DB, een Benalu T39nlnep oplegger uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: OJ-73-DG, een Burg Bpo 12-27 Rgzxx oplegger uit 2005.

Meer kentekens met O, J, D en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 3 in OJ73DF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJDF-kentekens.

14 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

21-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. OJ-59-BG: Groenewegen Dro-14-27
  2. OJ-60-BG: Groenewegen Dro-14-27
  3. OJ-61-BG: Groenewegen Dro-14-27
  4. OJ-76-DF: Veldhuizen P33-1
  5. OJ-77-DF: Veldhuizen P 33-4
  6. OJ-77-YV: Faymonville Stbz-2vaa
  7. OJ-78-BF: Groenewegen Dro-14-27
  8. OJ-78-DF: Veldhuizen P29-2
  9. OJ-79-BF: Groenewegen Dro-14-27
  10. OJ-79-DF: Atm Oka 17/27
  11. OJ-80-BF: Groenewegen Dro-14-27
  12. OP-16-JY: Awb O.k.a.w.b.2-7c.w.
  13. OR-69-RG: Renders Roc 16.27
  14. OS-78-PJ: Krone Sdp 27

Meer Veldhuizen P33-1 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P33-1 opleggers

175 Veldhuizen P33-1 opleggers
Bekijk Veldhuizen P33-1 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw

122 Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P33-1 voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.