Het kenteken van deze Veldhuizen P33-1 (OK57BP) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Veldhuizen |
Model | P33-1 |
Kenteken | OK-57-BP, OK–57–BP, OK 57 BP (gespeld: Otto Karel Vijf Zeven Bernard Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 01-03-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK57BP |
|
18-10-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-10-2007 | Eerste toelating |
14-01-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-03-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
30-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-05-2023 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Laadvermogen | 3110 kg |
Massa leeg voertuig | 2390 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 5500 kg |
Wielbasis | 328 cm |
Lengte voertuig | 598 cm |
Breedte voertuig | 229 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 549 cm |
Technische maximale massa voertuig | 5500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1510 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P33-1 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-05-2022 16:18 | Luchtlekkage reminrichting |
12-05-2022 16:18 | Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
12-05-2022 16:18 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Veldhuizen P33-1.
De gegevens van deze Veldhuizen P33-1 met kenteken OK57BP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 10-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK57BP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-57-BP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–57–BP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in OK57BP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKBP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 57Â BP, gebruik dan onderstaande zoekbox: