OL-06-SK OL-08-SK

OL-07-SK: Veldhuizen P37-2

OL-07-SK Op deze pagina vind je alle informatie over OL–07–SK, een Veldhuizen P37-2. Het is een open wagen uit 2012. De APK van deze P37-2 vervalt op 08-03-2026 (over ruim 6 maanden).

Wat wil je doen met OL-07-SK?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-07-SK

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Veldhuizen
Model P37-2
Kenteken OL-07-SK, OL–07–SK, OL 07 SK (gespeld: Otto Lodewijk Nul Zeven Simon Karel)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Vervaldatum APK 08-03-2026 (over ruim 6 maanden)

Tijdlijn van de OL07SK

02-07-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
02-07-2012 Eerste toelating
06-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
24-10-2021 Vorige vervaldatum apk
15-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
08-09-2023 Vorige vervaldatum apk
08-09-2024 Vorige vervaldatum apk
08-03-2025 Vorige vervaldatum apk
08-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 7680 kg
Massa leeg voertuig 2320 kg
Toegestane maximum massa voertuig 10.000 kg
Wielbasis 498 cm
Lengte voertuig 822 cm
Breedte voertuig 230 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 727 cm
Technische maximale massa voertuig 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 2000 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-2 opvragen

APK-gebreken van de OL07SK

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

27-09-2019 11:10 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
08-09-2022 16:46 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd

Schades bekijken van deze Veldhuizen P37-2.

Bijwerkdatum OL-07-SK

De gegevens van deze Veldhuizen P37-2 met kenteken OL07SK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P37-2?

Schadeverleden van de OL 07 SK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL07SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P37-2 (OL07SK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-07-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–07–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-07-SK, een Suzuki Gsx 600 f motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WL-07-SK, een Knaus 6404 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OK-07-SK, een Jumbo Do300 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: ON-07-SK, een Chereau N/a oplegger uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: OL-17-SK, een D-tec Euroflex oplegger uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: OL-06-SK, een Zwalve O3.gs.17.28 oplegger uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: OL-08-SK, een Lag O2-30 oplegger uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: OL-07-RK, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: OL-07-TK, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: OL-07-SH, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: OL-07-SL, een Lag O3-cc a7 oplegger uit 2012.

Meer kentekens met O, L, S en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 7 in OL07SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLSK-kentekens.

23 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-07-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. OL-01-RZ: Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  2. OL-02-RZ: Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  3. OL-02-SJ: Broshuis 5aou-16-40 (53n5)
  4. OL-03-SJ: Broshuis E2190/27 (31n5)
  5. OL-04-SJ: Broshuis 2 abd-38 Sl/1
  6. OL-20-RY: Krone N/a
  7. OL-21-RY: Krone N/a
  8. OL-21-SJ: Do-wa Dwo 12500
  9. OL-22-RY: Krone N/a
  10. OL-23-RY: Krone N/a
  11. OL-24-RY: Krone N/a
  12. OL-24-SJ: Zwalve O.f.1.12.10
  13. OL-41-RY: Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  14. OL-42-RY: Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  15. OL-43-SJ: Renders Roc 12.18
  16. OL-45-SH: Van den oever trailers 700-1d/240lzz
  17. OL-46-SJ: Renders Roc 16.27
  18. OL-81-SH: D-tec Flexitrailer
  19. ON-06-SY: Krone Sd
  20. ON-37-LL: Faymonville Spn-3ax
  21. OP-25-RV: Steinbruegge S 9-1a
  22. OS-26-TX: Lag 0-3-39 T2
  23. OV-96-FL: Lag Lag

Meer Veldhuizen P37-2 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P37-2 opleggers

307 Veldhuizen P37-2 opleggers
Bekijk Veldhuizen P37-2 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P37-2 open wagens

vijftien Veldhuizen P37-2 open wagens
Bekijk Veldhuizen P37-2 open wagens.
994 Veldhuizen open wagens
Bekijk Veldhuizen open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.