OK-14-VJ OK-16-VJ

OK-15-VJ: Veldhuizen P37-4

OK-15-VJ Op deze pagina vind je alle informatie over OK–15–VJ, een Veldhuizen P37-4. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2009. De APK van deze P37-4 is vervallen op 12-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OK-15-VJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-15-VJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P37-4
Kenteken OK-15-VJ, OK–15–VJ, OK 15 VJ (gespeld: Otto Karel Één Vijf Victor Jan)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer by balk r.
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 12-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK15VJ

14-12-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
14-12-2009 Eerste toelating
15-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
12-05-2021 Huidige vervaldatum apk
20-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2810 kg
Massa leeg voertuig 1890 kg
Toegestane maximum massa voertuig 4700 kg
Wielbasis 420 cm
Lengte voertuig 675 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 624 cm
Technische maximale massa voertuig 4700 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1700 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

APK-gebreken van de OK15VJ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

10-05-2019 12:15 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
10-05-2019 12:15 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet)

Schades bekijken van deze Veldhuizen P37-4.

Bijwerkdatum OK-15-VJ

De gegevens van deze Veldhuizen P37-4 met kenteken OK15VJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P37-4?

Schadeverleden van de OK 15 VJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK15VJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P37-4 (OK15VJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-15-VJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–15–VJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-15-VJ, een Honda Cr 260 enduro motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WK-15-VJ, een Hapert K2000 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OJ-15-VJ, een Krone Sdp27 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-15-VJ, een Spier Sgl290 oplegger uit 2002.
  5. Verandering op plek 3: OK-05-VJ, een Jumbo Do 270 E oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: OK-45-VJ, een Bulthuis Tdpa01 oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-14-VJ, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 4: OK-16-VJ, een Pacton Tbd 345 oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: OK-15-TJ, een Pacton Tbd 339 oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 5: OK-15-XJ, een Lamboo T02 oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-15-VH, een Pacton T3-009 oplegger uit 2009.
  12. Verandering op plek 6: OK-15-VL, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, V en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, V en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OK15VJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKVJ-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

14-12-2009 (bijna 16 jaar geleden):
  1. OK-01-YJ: Stas S300cx
  2. OK-03-YJ: Stas S300cx
  3. OK-82-YK: Groenewegen Dro-15-27 B
  4. OK-96-YH: Stas S300cx
  5. OK-96-YL: Pacton trailers Tbd.232
  6. OK-97-YH: Stas S300cx
  7. OK-97-YL: Pacton trailers Txd.339
  8. OK-98-YH: Stas S300cx
  9. OK-99-YH: Stas S300cx

Meer Veldhuizen P37-4 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P37-4 opleggers

440 Veldhuizen P37-4 opleggers
Bekijk Veldhuizen P37-4 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw

306 Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.