Het kenteken van deze Veldhuizen P37-4 (OK22JT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Veldhuizen |
Model | P37-4 |
Kenteken | OK-22-JT, OK–22–JT, OK 22 JT (gespeld: Otto Karel Twee Twee Jan Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | by balk r. |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-08-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK22JT |
|
04-04-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-04-2008 | Eerste toelating |
05-04-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-08-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-04-2023 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Laadvermogen | 3380 kg |
Massa leeg voertuig | 2100 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 5480 kg |
Wielbasis | 265 cm |
Lengte voertuig | 522 cm |
Breedte voertuig | 220 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 480 cm |
Technische maximale massa voertuig | 5480 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1490 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-06-2019 14:00 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
12-06-2019 14:00 | Achterlicht werkt niet (goed) |
23-03-2020 15:25 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
23-03-2020 15:25 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
23-03-2020 15:25 | Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
23-03-2020 15:25 | Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
26-03-2021 13:03 | Band beschadigd |
26-03-2021 13:03 | Remlichten (alle) werken niet |
26-03-2021 13:03 | Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt |
05-04-2022 13:20 | Band beschadigd |
05-04-2022 13:20 | Band onvoldoende profiel |
05-04-2022 13:20 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Veldhuizen P37-4.
De gegevens van deze Veldhuizen P37-4 met kenteken OK22JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 30-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK22JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-22-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–22–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OK22JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKJT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 22Â JT, gebruik dan onderstaande zoekbox: