OK-37-SP OK-39-SP

OK-38-SP: Veldhuizen P37-4

OK-38-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OK–38–SP, een Veldhuizen P37-4. Het is een autotransport-voertuig uit 2008. De APK van deze P37-4 is vervallen op 06-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OK-38-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-38-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig)
Merk Veldhuizen
Model P37-4
Kenteken OK-38-SP, OK–38–SP, OK 38 SP (gespeld: Otto Karel Drie Acht Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-03-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-11-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-11-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 20-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK38SP

14-11-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
14-11-2008 Eerste toelating
17-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
06-04-2021 Huidige vervaldatum apk
12-07-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
15-07-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
04-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
20-01-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2000 kg
Massa leeg voertuig 1500 kg
Toegestane maximum massa voertuig 3500 kg
Wielbasis 280 cm
Lengte voertuig 525 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 475 cm
Technische maximale massa voertuig 4700 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 14
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer voertuigen
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1400 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Bijwerkdatum OK-38-SP

De gegevens van deze Veldhuizen P37-4 met kenteken OK38SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P37-4?

Schadeverleden van de OK 38 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK38SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P37-4 (OK38SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-38-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–38–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-38-SP, een Ducati 906 Paso motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: TK-38-SP, een blauwe Daihatsu Charade Cs s6 personenauto uit 1988.
  3. Verandering op plek 2: OJ-38-SP, een Deom schmit Sr180p oplegger uit 1994.
  4. Verandering op plek 2: OL-38-SP, een Renders Roc12.30 oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-28-SP, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: OK-48-SP, een Renders Roc 16.30 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-37-SP, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-39-SP, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-38-RP, een Krone Sd oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 5: OK-38-TP, een Burg Bpo 15-30 Rgzxx oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-38-SN, een Sor iberica Sp71 oplegger uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: OK-38-ST, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OK38SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKSP-kentekens.

Meer Veldhuizen P37-4 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P37-4 opleggers

440 Veldhuizen P37-4 opleggers
Bekijk Veldhuizen P37-4 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P37-4 voertuigen voor vervoer van voertuigen

zeven Veldhuizen P37-4 voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen P37-4 voertuigen voor vervoer van voertuigen.
2.735 Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Veldhuizen voertuigen voor vervoer van voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.