OK-45-TK OK-54-TK

OK-53-TK: Veldhuizen P37-4

OK-53-TK Op deze pagina vind je alle informatie over OK–53–TK, een Veldhuizen P37-4. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2009. De APK van deze P37-4 is vervallen op 16-04-2025 (bijna 5 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-53-TK?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-53-TK

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P37-4
Kenteken OK-53-TK, OK–53–TK, OK 53 TK (gespeld: Otto Karel Vijf Drie Theodoor Karel)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-04-2025 (bijna 5 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK53TK

16-01-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
16-01-2009 Eerste toelating
12-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
01-04-2022 Vorige vervaldatum apk
08-04-2023 Vorige vervaldatum apk
08-04-2024 Vorige vervaldatum apk
16-04-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3520 kg
Massa leeg voertuig 1980 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5500 kg
Wielbasis 319 cm
Lengte voertuig 560 cm
Breedte voertuig 233 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 516 cm
Technische maximale massa voertuig 5500 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1510 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

APK-gebreken van de OK53TK

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

01-04-2021 15:45 Loadindex band kleiner dan maximum aslast
01-04-2021 15:45 Remkrachtregelaar werkt niet
16-04-2024 15:06 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
16-04-2024 15:06 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan

Schades bekijken van deze Veldhuizen P37-4.

Bijwerkdatum OK-53-TK

De gegevens van deze Veldhuizen P37-4 met kenteken OK53TK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 18-04-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P37-4?

Schadeverleden van de OK 53 TK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK53TK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P37-4 (OK53TK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-53-TK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–53–TK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: SK-53-TK, een witte Hyundai Pony 1.5 gl k6 personenauto uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: OJ-53-TK, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b(s01) oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-53-TK, een Lag O3-gt 51 oplegger uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: OK-43-TK, een Broshuis 42n5 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-63-TK, een Pacton Z3-002 oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: OK-54-TK, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: OK-53-SK, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-53-VK, een Nooteboom Mco-73-04v oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: OK-53-TJ, een Mcm Mcm-339-st-s2 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-53-TL, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, T en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OK53TK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTK-kentekens.

Meer Veldhuizen P37-4 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P37-4 opleggers

440 Veldhuizen P37-4 opleggers
Bekijk Veldhuizen P37-4 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw

306 Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.