OL-62-BN OL-64-BN

OL-63-BN: Veldhuizen P37-4

OL-63-BN Op deze pagina vind je alle informatie over OL–63–BN, een Veldhuizen P37-4. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2010. Het kenteken van deze Veldhuizen is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OL-63-BN?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-63-BN

Het kenteken van deze Veldhuizen P37-4 (OL63BN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Veldhuizen
Model P37-4
Kenteken OL-63-BN, OL–63–BN, OL 63 BN (gespeld: Otto Lodewijk Zes Drie Bernard Nico)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OL63BN

29-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
29-06-2010 Eerste toelating
29-06-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
04-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-10-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
01-07-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3290 kg
Massa leeg voertuig 2210 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5500 kg
Wielbasis 321 cm
Lengte voertuig 588 cm
Breedte voertuig 236 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 545 cm
Technische maximale massa voertuig 5500 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1510 kg
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Veldhuizen P37-4 opvragen

APK-gebreken van de OL63BN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

16-06-2021 14:05 Wiellager te veel speling
16-06-2021 14:05 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
16-06-2021 14:05 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
16-06-2021 14:05 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze Veldhuizen P37-4.

Bijwerkdatum OL-63-BN

De gegevens van deze Veldhuizen P37-4 met kenteken OL63BN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-06-2025.

Wat wil je doen met deze Veldhuizen P37-4?

Schadeverleden van de OL 63 BN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL63BN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze P37-4 (OL63BN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-63-BN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–63–BN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-63-BN, een Honda St 1100 pan european motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WL-63-BN, een Buerstner 4308 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OK-63-BN, een Sor iberica Sp71 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: ON-63-BN, een Bulthuis Tata23 oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OL-53-BN, een Burg Bpo 12-27 Zb1 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OL-73-BN, een Koegel Snco 24 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OL-62-BN, een Veldhuizen P37-2 oplegger uit 2010.
  8. Verandering op plek 4: OL-64-BN, een Bulthuis Tata14 oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: OL-63-DN, een Carnehl Chks/a oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: OL-63-BL, een Feldbinder Tsa 31.3 oplegger uit 2004.
  11. Verandering op plek 6: OL-63-BP, een Ffb feldbinder Teut 35.3 oplegger uit 2010.

Meer kentekens met O, L, B en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, B en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 3 in OL63BN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLBN-kentekens.

Meer Veldhuizen P37-4 op voertuig-zoeker.nl

Veldhuizen P37-4 opleggers

440 Veldhuizen P37-4 opleggers
Bekijk Veldhuizen P37-4 opleggers.
4.713 Veldhuizen opleggers
Bekijk Veldhuizen opleggers.

Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw

306 Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen P37-4 voertuigen met gesloten opbouw.
1.129 Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Veldhuizen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Veldhuizen zijn: Veldhuizen Sdo, Veldhuizen P37-4, Veldhuizen P47-2, Veldhuizen P37-2 en Veldhuizen P29-2.