Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Tankwagen |
Merk | Welgro |
Model | 90 wsl 33 24 |
Kenteken | OD-13-HX, OD–13–HX, OD 13 HX (gespeld: Otto Dirk Één Drie Hendrik Xantippe) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. 040 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-05-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-06-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-06-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 01-07-2026 (over bijna 10 maanden) |
Tijdlijn van de OD13HX |
|
22-06-1994 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-06-1994 | Eerste toelating |
16-05-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
01-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
01-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Laadvermogen | 25.670 kg |
Massa leeg voertuig | 7330 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 668 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 778 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 13.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Welgro 90 wsl 33 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-06-2019 15:09 | Band beschadigd |
07-06-2019 15:09 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
07-06-2019 15:09 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
07-06-2019 15:09 | Rem- of parkeerremkabel gebroken |
28-04-2020 16:27 | Stadslicht werkt niet (goed) |
28-04-2020 16:27 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
28-04-2020 16:27 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
28-04-2020 16:27 | Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
28-04-2020 16:27 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
28-04-2020 16:27 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
28-04-2020 16:27 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
28-04-2020 16:27 | Hulpbalk gescheurd |
28-04-2020 16:27 | Achterlicht werkt niet (goed) |
28-04-2020 16:27 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
18-05-2021 15:15 | Remverschil op 1 as te groot |
18-05-2021 15:15 | Remkrachtregelaar werkt niet goed |
18-05-2021 15:15 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
18-05-2021 15:15 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
18-05-2021 15:15 | iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i |
16-06-2023 14:45 | Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
16-06-2023 14:45 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
16-06-2023 14:45 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
16-06-2023 14:45 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
16-06-2023 14:45 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-06-2024 16:46 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
19-06-2024 16:46 | Dragende delen bevestigingsmiddelen los |
19-06-2024 16:46 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
19-06-2024 16:46 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
19-06-2024 16:46 | Stuurkogel te veel speling |
26-06-2025 13:27 | Band onvoldoende profiel |
26-06-2025 13:27 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
26-06-2025 13:27 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Welgro 90 wsl 33 24.
De gegevens van deze Welgro 90 wsl 33 24 met kenteken OD13HX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 03-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD13HX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OD-13-HX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–13–HX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, H en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OD13HX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODHX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ODÂ 13Â HX, gebruik dan onderstaande zoekbox: