Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Wot |
Model | O.s.u.n.3.17.27 |
Kenteken | OB-22-LJ, OB–22–LJ, OB 22 LJ (gespeld: Otto Bernard Twee Twee Lodewijk Jan) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 240 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0951-1601 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1850 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-06-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-07-1990 (ruim 35 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-07-1990 (ruim 35 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OB22LJ |
|
19-07-1990 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-07-1990 | Eerste toelating |
26-06-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
09-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
21-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-05-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Laadvermogen | 33.660 kg |
Massa leeg voertuig | 10.340 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-09-2019 15:46 | Band onvoldoende profiel |
09-09-2019 15:46 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
31-08-2020 16:52 | Roestschade ondersteuningsprofielen opleggerkoppeling |
09-09-2020 11:02 | Band onvoldoende profiel |
05-04-2023 16:34 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
15-05-2024 14:37 | Veer gebroken of gescheurd |
Schades bekijken van deze Wot O.s.u.n.3.17.27.
De gegevens van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 met kenteken OB22LJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB22LJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-22-LJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–22–LJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OB22LJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBLJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 22Â LJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: