OB-21-LJ OB-34-LJ

OB-22-LJ: Wot O.s.u.n.3.17.27

OB-22-LJ Op deze pagina vind je alle informatie over OB–22–LJ, een Wot O.s.u.n.3.17.27. Het is een open wagen uit 1990. De APK van deze O.s.u.n.3.17.27 is vervallen op 15-05-2025 (bijna 4 maanden geleden).

Wat wil je doen met OB-22-LJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-22-LJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Wot
Model O.s.u.n.3.17.27
Kenteken OB-22-LJ, OB–22–LJ, OB 22 LJ (gespeld: Otto Bernard Twee Twee Lodewijk Jan)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 240 cm v. hart asstel
Bijzonderheden Wielbasis: 0951-1601 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1850 cm
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-06-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-07-1990 (ruim 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-07-1990 (ruim 35 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-05-2025 (bijna 4 maanden geleden)

Tijdlijn van de OB22LJ

19-07-1990 Eerste tenaamstelling in nederland
19-07-1990 Eerste toelating
26-06-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
09-09-2021 Vorige vervaldatum apk
21-02-2023 Vorige vervaldatum apk
05-04-2024 Vorige vervaldatum apk
15-05-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.660 kg
Massa leeg voertuig 10.340 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Breedte voertuig 250 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 opvragen

APK-gebreken van de OB22LJ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-09-2019 15:46 Band onvoldoende profiel
09-09-2019 15:46 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
31-08-2020 16:52 Roestschade ondersteuningsprofielen opleggerkoppeling
09-09-2020 11:02 Band onvoldoende profiel
05-04-2023 16:34 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
15-05-2024 14:37 Veer gebroken of gescheurd

Schades bekijken van deze Wot O.s.u.n.3.17.27.

Bijwerkdatum OB-22-LJ

De gegevens van deze Wot O.s.u.n.3.17.27 met kenteken OB22LJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-05-2025.

Wat wil je doen met deze Wot O.s.u.n.3.17.27?

Schadeverleden van de OB 22 LJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB22LJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O.s.u.n.3.17.27 (OB22LJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-22-LJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–22–LJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MB-22-LJ, een Yamaha Xt 500 motorfiets uit 1980.
  2. Verandering op plek 1: WB-22-LJ, een Beyerland 6048 aanhangwagen uit 1989.
  3. Verandering op plek 2: OG-22-LJ, een Draco Tza 232 oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 3: OB-52-LJ, een Broshuis 3aou-14-22 L oplegger uit 1990.
  5. Verandering op plek 4: OB-21-LJ, een Pacton 2530 D-s oplegger uit 1990.
  6. Verandering op plek 4: OB-23-LJ, een Nooteboom O-42 vv oplegger uit 1990.
  7. Verandering op plek 5: OB-22-HJ, een Floor Flo 12 202 oplegger uit 1989.
  8. Verandering op plek 5: OB-22-TJ, een Trouillet St 2320 oplegger uit 1991.
  9. Verandering op plek 6: OB-22-LD, een Nooteboom Osdb-45 oplegger uit 1990.
  10. Verandering op plek 6: OB-22-LZ, een Nooteboom Ovb-48 vv oplegger uit 1990.

Meer kentekens met O, B, L en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OB22LJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBLJ-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-07-1990 (ruim 35 jaar geleden):
  1. OB-09-LJ: Nooteboom Ovb-48 vv
  2. OB-11-LJ: Pacton 3142 d
  3. OB-21-LJ: Pacton 2530 D-s
  4. OB-23-LJ: Nooteboom O-42 vv
  5. ZZ-79-41: Nooteboom Osdb-45 vv

Meer Wot O.s.u.n.3.17.27 op voertuig-zoeker.nl

Wot O.s.u.n.3.17.27 opleggers

twee Wot O.s.u.n.3.17.27 opleggers
Bekijk Wot O.s.u.n.3.17.27 opleggers.
160 Wot opleggers
Bekijk Wot opleggers.

Wot O.s.u.n.3.17.27 open wagens

twee Wot O.s.u.n.3.17.27 open wagens
Bekijk Wot O.s.u.n.3.17.27 open wagens.
101 Wot open wagens
Bekijk Wot open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Wot zijn: Wot O.s.e.k.3.18.27, Wot O s e k 3 18 27, Wot O.s.k.3.17.27, Wot O k d 3 18 27 en Wot O k 3 16 27 l.