Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Zwalve |
Model | O3.l.17.27 |
Kenteken | OL-51-GN, OL–51–GN, OL 51 GN (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Één Gerard Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 21-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 21-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OL51GN |
|
21-01-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-01-2011 | Eerste toelating |
21-01-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
21-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
21-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
21-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
21-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Laadvermogen | 36.440 kg |
Massa leeg voertuig | 7560 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 908 cm |
Lengte voertuig | 1375 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O3.l.17.27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-01-2022 10:55 | Band onvoldoende profiel |
25-11-2022 14:56 | Remverschil op 1 as te groot |
25-11-2022 14:56 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
30-11-2023 15:07 | Koppelingspen te veel gesleten |
Schades bekijken van deze Zwalve O3.l.17.27.
De gegevens van deze Zwalve O3.l.17.27 met kenteken OL51GN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL51GN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-51-GN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–51–GN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, G en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 1 in OL51GN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLGN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 51Â GN, gebruik dan onderstaande zoekbox: