Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Zwalve |
Model | Ou.3.18.30 |
Kenteken | OP-22-BL, OP–22–BL, OP 22 BL (gespeld: Otto Pieter Twee Twee Bernard Lodewijk) |
Type | OU.3.18.30 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0920-1520 cm Lengte (L): 1359-1959 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1800 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-08-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-06-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP22BL |
|
23-06-2000 | Eerste toelating |
17-12-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-04-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-08-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
31-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
31-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
12-04-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Laadvermogen | 35.870 kg |
Massa leeg voertuig | 9130 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve Ou.3.18.30 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-01-2020 15:38 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
28-01-2020 15:38 | Bewegingsmogelijkheden parkeerrem beperkt |
28-01-2020 15:38 | Hoofdbalk gescheurd |
28-01-2020 15:38 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
28-01-2020 15:38 | Luchtlekkage reminrichting |
28-01-2020 15:38 | (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
28-01-2020 15:38 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
31-03-2021 16:38 | Remverschil op 1 as te groot |
31-03-2021 16:38 | Roestschade dragende delen en verankeringen |
31-03-2021 16:38 | Zijdelingse afscherming ontbreekt |
31-03-2021 16:38 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
31-03-2021 16:38 | Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
31-03-2021 16:38 | Stootbalk ondeugdelijk |
31-03-2021 16:38 | Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
31-03-2022 16:10 | Remverschil op 1 as te groot |
31-03-2022 16:10 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
31-03-2022 16:10 | Koppelingsplaat beschadigd/vervormd |
31-03-2022 16:10 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
31-03-2022 16:10 | Luchtlekkage reminrichting |
31-03-2022 16:10 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
31-03-2022 16:10 | Retroreflector ontbreekt |
31-03-2022 16:10 | Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
31-03-2022 16:10 | Roestschade hoofdbalk |
12-04-2024 10:26 | Roestschade hulpbalk |
12-04-2024 10:26 | Band onvoldoende profiel |
12-04-2024 10:26 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
12-04-2024 10:26 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
12-04-2024 10:26 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Zwalve Ou.3.18.30.
De gegevens van deze Zwalve Ou.3.18.30 met kenteken OP22BL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP22BL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-22-BL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–22–BL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OP22BL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 22Â BL, gebruik dan onderstaande zoekbox: